וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: הלידות של השנה

וואלה! סלבס

25.9.2011 / 16:35

לירון וייסמן

השחקנית הלוהטת לירון וייסמן ובמאי הטלויזיה יובל שפרמן , הביאו לעולם את בתם הבכורה בתחילת שנת 2011 בבית החולים מאיר בכפר סבא. בזמן שהם תרגלו הורות טרייה, וואלה! סלבס הימרה כמה זמן יקח לה לחזור למשקל הנוצה המקורי שלה.
גזר הדין: דקה וחצי. בלי דיאטות והקאות.

מורן אייזנשטיין

השחקנית המחומצנת, מורן אייזנשטיין ובעלה, מנהל האמנים, ינאי רטפן, הפכו להורים במאי השנה אחרי הריון שנראה כמו נצח. רגע לפני שוואלה! סלבס האמינה שהילד ייצא מהרחם ומיד יילך לצבא, אייזנשטיין ילדה את יורש העצר לאויר העולם.
גזר הדין: עם כל הכבוד לילד המושלם, החזרה למשקל המקורי לקחה קצת זמן.

מאיה קרמר ורון שחר

יש מי שמוכן להישבע כי ההריון של מאיה קרמר ורון שחר היה לא יותר מאסופת גזים אקראית, בסיומה יצאה לה תינוקת מדהימה לאויר העולם. את תקופת ההריון בילתה קרמר עם בייבי - באמפ זעיר, בסיומו הגיחה לעולם בייבי הילה המיוחסת.
גזר הדין: חצי דקה אחרי הלידה, קרמר כבר נראתה יותר רזה מהחודשים שקדמו להריון.

מיכל ינאי

מיכל ינאי מעולם לא התפרסמה בתור בעלת גוף שדוף וגרום, אך ההריון האחרון שלה ושל בעלה בן מוסקל, בסיומו צץ לו יהלי הזעיר, עשה פלאים לגופה. באופן כמעט מטריד, התכווצה ינאי מדי בוקר עד שחזרה לגזרתה המקורית מינוס כמה גרמים. לתפארת מדינת ישראל.
גזר הדין: אם לא ילך בשואו ביז, תמיד אפשר להיות מירי בלקין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מיכל אנסקי

לא ממש ברור איך מיכל אנסקי יכולה להבין כל כך באוכל ללא לטפח לעצמה בטן דמוית הריון באופן קבוע. חובבת הקולינרייה לבית אנסקי נכנסה להריון מבעלה האדריכל רועי חמד והשניים בישלו בבטנה של המגישה תינוק זעיר העונה לשם דניאל.
גזר הדין: בזמן שוואלה! סלבס הכינה לעצמה חביתת חלבונים, אנסקי כבר הספיקה לחזור למשקל המקורי שלה.

עדי אשכנזי

עדי אשכנזי עשתה רושם של מי שלעולם לא תיכנס להריון, רק בשביל שיהיו לה מספיק חומרים להתבדח עליהם בהופעות שלה. אממה, לבן זוגה, איש העסקים, איתן בן זקן היו תכניות אחרות והשחקנית מצאה את עצמה בהריון פוטוגני עד כאב. רגע לאחר לידת הבת פולי, אשכנזי עשתה קולות של לא מעוניינת לרדת במשקל, אך הקילוגרמים צנחו מהקומיקאית וזו חזרה לגזרתה המקורית.
גזר הדין: מה זה השטויות האלה היריון?

מירי בוהדנה

אם נראה לכם כאילו מירי בוהדנה נמצאת כבר שנים בהיריון אחד מתמשך, אתם לא טועים. שלושה חודשים בלבד אחרי שילדה את היורשת אסתי, התבשרנו כי בוהדנה שוב מצפה לבואה של החסידה. ידוע שהפתעות באות בשלשות.
גזר הדין: כן בטן או לא בטן, למזלה של מירי בוהדנה, בכל פעם שהשם שלה מוזכר, כמעט תמיד זה בהקשר של ביקיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully