וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני בלייר ועפרה שטראוס ביחד?

שירות וואלה! סלבס

25.9.2011 / 11:35

ה"דיילי מייל" הבריטי מפרסם היום כי לטוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר, יש "מערכת יחסים הדוקה במיוחד" עם לא אחרת מאשר נסיכת הקוטג', עפרה שטראוס. וואלה! סלבס הון ושלטון

לידיעת אסתי גינזבורג: גרושתו של ארוסך, נסיכת הקוטג' עפרה שטראוס, מטפחת בשבועות האחרונים מערכת יחסים קרובה במיוחד עם לא אחר מאשר טוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר והיום שליח הקוורטט למזרח התיכון.

על פי ה"דיילי מייל" הבריטי, השניים מפתחים מערכת יחסים קרובה במיוחד בזמן האחרון, עד כדי כך, שהאתר רמז כי מתפתח ביניהם משהו מעבר לידידות. "טוני בלייר מפתח מערכת יחסים מסקרנת עם אחת הגרושות העשירות והשנויות במחלוקת בישראל", כתבו בצהובון וכמובן שלא שכחו לה את המחאה: "בבעלותה של שטראוס חברת מזון בשווי 1.3 מליארד ליש"ט שהתסיסה את אחת המחאות החברתיות הגדולות בישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה הם רומזים? חשיפת הקשר ב"דיילי מייל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר מדווח כי מכוניתו של בלייר, שכזכור נשוי באושר לאשתו שרי ואב ל-4 ילדים, נראתה מגיעה לביתה המבוצר של שטראוס לאחרונה. בנוסף, מרכל האתר, כי השניים ישבו לדינר במסעדת יוקרה תל אביבית במשך יותר משעתיים, וכי המאבטחים של בלייר התבקשו לצאת מהמרפסת בזמן הארוחה.

אגב, לבלייר ולשטראוס חברים משותפים רבים, ובעבר הוא נראה קרוב גם לגרושה מיליונרית אחרת, שרי אריסון, במטרה להשקיע ברשות הפלסטינית באמצעות בנק הפועלים.

כזכור, שטראוס, אמא לארבעה, הייתה נשואה בעבר לעורך הדין דן להט, בנו של ראש עיריית תל אביב לשעבר שלמה להט ולאחר מכן גם לאיש העסקים עדי קייזמן, שבינתיים הספיק לחבור לדוגמנית אסתי גינזבורג ואף להציע לה נישואים.

דוברה של עפרה שטראוס מסר בתגובה: "לעופרה שטראוס יו"ר קבוצת שטראוס קשר עם הגברת שרי בלייר ומר טוני בלייר בנושאים פילנטרופיים שהם פועלים למענם יחד בעולם ובישראל. עם השנים נוצרו יחסי ידידות בין שתי המשפחות. מעבר לכך כל רמיזה אחרת אינה נכונה".

וואלה! סלבס הכי מערבבת ביזנס אנד פלז'ר

במי אתם הייתם בוחרים - עפרה שטראוס או שרי אריסון? בואו להצביע בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully