וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה אבי לוי מתכנן לעשות עם הפרס?

יוני פרוים

25.9.2011 / 4:05

חודשיים אחרי שפתחו לוואלה! סלבס את התיאבון ופלרטטו עם בלוטות הטעם שלה, אבי לוי זכה בתואר המאסטר שף של ישראל ועכשיו יוכל להתחיל להגיע להשקות בקניון הקרוב לביתך. מזל טוב!

דייב שחר

רק לפני חודשיים עם ישראל נטש את הפלאפל והשווארמה לטובת דרך חדשה, עמוסה במזון המוגש על מצע ירק כלשהו, לצדו של קרם שקר כלשהו המהול בנוזליו של פרי בשל הנובט בליל ירח מלא בלבד. עכשיו, כשהחגיגה הסתיימה ודמותו של יונתן רושפלד תפסיק לרדוף את חלומותיהם של המתמודדים באמצע הלילה, אבי לוי, המנצח הגדול של גמר "מאסטר שף", יוכל סופסוף לתלות את הסינר הלבן שקיבל ולצאת לרכוש לעצמו סינר-קוטור במאתיים אלף השקלים בהם זכה.

בעוד השופטים חלוקים בדעותיהם לגבי איך לוי צריך לבזבז את הכסף, כולם מסכימים על דבר אחד, הוא חייב להמשיך לבשל: אייל שני מציע שיטוס לחו"ל על מנת ללמוד איך מבשלים שם, חיים כהן מייעץ לזוכה הטרי למצוא עבודה כטבח, יונתן רושפלד משתף כי לדעתו הכסף לא מספיק לפתיחת מחסן ומיכל אנסקי מודיעה כי אבי לא צריך לפתוח מסעדה, אלא מקום של אוכל, בו יוכל להגיש את המנות שלו. שיהיה.

מעצב שמלות הכלה, אליהב שאשון, שזכה במקום השני והמכובד לא מפסיק לפרגן לקולגה ומגלה כי לילה לפני הגמר הודיע שאם היה זוכה, היה מעניק את הפרס לאבי ומשפחתו. אבי מצדו בחר לשמור את הצ'ק. בצדק.

לא חשבתם לרגע שאפשר לטחון 16 מנות ביום צילום מבלי להעלות כמה גרמים, נכון? אז השמנמנים ביניכם ישמחו לדעת שאייל שני העלה ארבעה קילוגרמים, רושפלד תפח מעט, חיים הצמיח כרס ומיכל לא נשקלת, אבל היא- כמה נוח- "לא שואפת לרזון". ממש.

וואלה! סלבס גאה להגיד שגם היא לא שואפת לרזון. היא שואפת לרזון חולני.

צילום וידאו: דייב שחר
עריכה: אמיר קוטיגרו

מתוך גמר "מאסטר שף". נמרוד סונדרס
אתה גם עושה כלים אחר כך? אבי "מאסטר שף" לוי/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully