וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון קאוול מזריק

22.9.2011 / 10:46

סיימון קאוול אוהב לרדת על כולם ולא פעם העיר לסובבים אותו על הופעתם החיצונית הקלוקלת. עכשיו הגיע תורו לספוג קצת מהרעל שהוא מפזר על העולם. וואלה! סלבס מותחת. ביקורת

סיימון קאוול עשה קריירה מזה שהוא גבר-גבר. הג'ורה שלו, האטיטיוד המתנשא והחולצות השחורות א-לה יאיר לפיד שלו, קנו לו מקום של כבוד בטלוויזיה האמריקאית. אממה, מתברר שאפילו הגבר הכי אנטיפת בהוליווד רגיש לגבי מראה האפידרמיס הבוגר שלו.

מקורבים לטאלנט הודיעו לצהובונים בארה"ב שקאוול הלא ממש מרוצה ממראה עור פניו המקומט כמעה, סיפר שניסה להזריק לעצמו בוטוקס בעבר ואף ציטטו את המיזנטרופ: "כל גבר שאני מכיר ועובד בתעשייה הזריק לעצמו. עושים את זה פעם בשנה, למי אכפת?!", ובכן-לנו. העולם אולי הצליח לחיות עם הערת הבוטוקס של שופט "X-פקטור", אך כאשר הופיע בתכנית האירוח של פירס מורגן (מנצח "המתמחה-VIP"), כשהוא נראה כמו בדיחה של עצמו, הבינו כולם כמה חמורה הבעיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לך מזרק בכיס או שאתה סתם שמח לראות אותנו? סיימון המשודרג/מערכת וואלה!, צילום מסך

קאוול הגיע לאולפן כשהוא מתוח מתמיד וככל הנראה עמוס בכמות בוטוקס שעלתה על גדותיה והשפיעה על שרירי הפנים שלו. צופי התכנית נדהמו לגלות כי גם השפתיים של קאוול נראו מלאות ועבות יותר.
שופט אחר בתכנית הכישרונות, סיפר שקאוול שכנע אותו לעשות טיפול קוסמטי בפנים בעיקר בגלל צילומי ה-HD, שלא סולחים לפגעי הזמן. מתברר שקאוול כל כך התאהב ברעלן הפופולארי עד שבאחת מהופעותיו הטלויזיוניות נראה כשאחת מעיניו נפולה ועצומה מעט. נוכחים באולפן סיפרו שהוא הזריק לעצמו כל כך הרבה שכבר אין לו שליטה על זה. שנאמר: איך נפלו גיבורים.

וואלה! סלבס הזריקה פעם גז חרדל לירכיים. זה עשה לה נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully