וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קונצנזוס בסלבס: איל קיציס

וואלה! סלבס | צילום: אייל לנדסמן

28.9.2011 / 8:00

כי הוא חתיך, עשיר, נערץ, מלא ניגודים מרתקים ונחשב לחוליה המקשרת של האנשים הכי מוכשרים בתעשיית הבידור. וואלה! מציגה: הדברים שכולנו עדיין מסכימים עליהם, פרויקט מיוחד לראש השנה

קל יותר לאתר נפט בפתח תקווה מאשר לאתר מישהו שיטנף על איל קיציס. בניגוד לשחקנים אחרים שנאלצים לעבוד תקופות ארוכות על מנת להסיר מעליהם את צחנת הכישלון, קיציס מתנער בזריזות מכל דבר שהוא פחות ממושלם. בזמן שכוכבי טלויזיה אחרים עובדים בשיטת הספרינט אל התהילה, איל רץ מרתון. לא נבהל מהאקלים התקשורתי ומקפיד להלך בין הטיפות. ועם כל הכבוד, את העלבונות והבדיחות המרושעות הוא משאיר לאחרים.

בעיני הכלל, איל קיציס נתפס בתור החוליה המקשרת בין כל האנשים הכי מוכשרים על המרקע, מה שגורם למניות של איל להרקיע שחקים ולאזרח הפשוט לחלום על היום בו ימצא חבר שיזכיר אותו מעט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילוסטרציה: דורון שיינר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ושני כהן? לה לא מגיע מקום בפרוייקט? בטח שמגיע

גם גל גדות חדרה ללב הקונצנזוס

עוד אישים ותופעות בפרוייקט המיוחד של וואלה!: קונצנזוס ישראלי

בחינה מדוקדקת של הקיציס מגלה כי הוא מורכב ממינון מדויק של איכויות, היוצרות את הישראלי המושלם: גרוש - אבל נטול ניחוח משומש, גברי - אבל לא ערס, בטוח בעצמו - אבל לא שחצן, מצחיק - אבל לא בדיחה, שנון - אבל לא מעליב ובעיקר עממי - אבל לא זול. אל תטעו, קיציס מרופד בהרבה מאד כסף, מצויד באשה יפה ומצליחה, מתגורר בבית יוקרתי והוא יודע בדיוק מה הוא שווה, אך כאשר אנחנו מסתכלים עליו, אנו רואים את עצמנו, כפי שהיינו רוצים להיות.

הממלכתיות של קיציס היא אחד הנכסים הכי גדולים שלו, והיא זו שגורמת לו להיות נינוח על כיסא המנחה, אבל גם להרגיש בבית על תקן הבדחן שבא להעביר כמה דאחקות וללכת הביתה. כל הסיבות האלה גורמות לקיציס להיות הפנטזיה של כולנו וזה שכולם מסכימים שלאהוב אותו זה מאסט.

הכי אהבנו: את העובדה שהוא יהיה בין הראשונים לדעת מתי ואיפה עידו ויונית מתחתנים.

הכי לא אהבנו: שהוא לעולם לא ייגלה לנו את זה.

איל קיציס: קונצנזוס?

  • עוד באותו נושא:
  • איל קיציס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully