וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קונצנזוס בסלבס: גל גדות

מערכת וואלה! סלבס

28.9.2011 / 8:00

כי היא לא הבת של השכן, אבל עדיין עממית, כי היא כל כך חו"ל וכל כך אנחנו ומשום שהיא לא בר רפאלי. וואלה! מציגה: הדברים שכולנו עדיין מסכימים עליהם, פרויקט מיוחד לראש השנה

גל גדות, מלכת היופי לשנת 2004, ששנה אחרי כהונתה, 94 אחוזים מהציבור עדיין לא ידע מי היא, היא היום אחת הנשים הכי אהובות בישראל. תמונה אחת על שער ה"ניו יורק פוסט", בה היא שרועה בביקיני על אחד מגגות תל אביב, היא זו שהביא לה את תואר הפרזנטורית של אחת מחברות האופנה הגדולות בארץ, תפקיד בטלנובלה וגם אודישן מוצלח אצל וין דיזל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילוסטרציה: דורון שיינר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם את איל קיציס אנחנו אוהבים בתחום הסלבס

ושני כהן? כמובן

עוד אישים ותופעות בפרוייקט המיוחד של וואלה!: קונצנזוס ישראלי

יש לשים דברים על דיוקם: למרות הסחבקיות שלה, גדות היא לא בדיוק בת השכן מהבית ממול. היא נשואה לאיש עסקים אמיד פלוס (איש הנדל"ן ירון ורסאנו), מרוויחה סכומים משמעותיים בתור הפרזנטורית של "קסטרו", וגם דילגה על שטיחים אדומים מסביב לעולם. לעזאזל, הבחורה נראית כוסית-על גם כשהיא בהיריון. אבל בניגוד לקולגה בר רפאלי, שמצליחה גם היא בחו"ל אבל מעוררת אנטגוניזם רב, את גל גדות כ-ו-ל-ם אוהבים. ולמה, בעצם?

אולי כי בניגוד לאחותה הקרירה מהצד השני של תל אביב (גדות גרה בנווה צדק, רפאלי בפארק צמרת), היא שמרה על ממלכתיות בכל צעד בקריירה שלה. הפריצה שלה הייתה בטקס "מלכות היופי", אותה תחרות יופי שלא השתנתה מהפיפטיז, בסופה מקבל הזוכה מכונית והבטחת שקר-כלשהי להיות נציגת העם. בתום הכהונה, התגייסה גדות בכיף שלה לצה"ל (היי, אפילו התמונה על שער הניו יורק פוסט הייתה בחסות משרד החוץ), ולסיום - היא אפילו מצליחה להגשים את הפנטזיה הכמוסה של כל אם פולנייה ולאחוז בסטטוס נשואה פלוס ילד בגיל 26. גל גדות היא בדיוק הדמות שמנסים למכור לכם בפרסומת לקוטג': אחת שגדלה בבית ישראלי.

הכי אהבנו: היא גורמת לנו לפרגן לה, מה שמוציא את הצד המקסים שלנו

הכי לא אהבנו: שהיא רזה מדי, מה שמוציא את הצד הקנאי שלנו

גל גדות: קונצנזוס?

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully