וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלי שין נרגע

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

19.9.2011 / 10:54

כולם בטקס פרסי האמי ציפו להתמוטטות עצבים נוספת של צ'ארלי שין או מינימום לקרב חתולות בינו לבין אשטון קוצ'ר, אבל שין העדיף לשמור על ממלכתיות. וואלה! סלבס לא מזפזפת

אימג'בנק GettyImages
גווינת פלטרו. Kevin Winter/Staff, רויטרס, GettyImages
זה וילון? זו מפה? תחפושת של רקדנית בטן? גווינית פלטרו בביזאר/GettyImages, Kevin Winter/Staff, רויטרס

כמדי שנה, גם אמש (א') התקבצו כל דרי הביצה ההוליוודית לאיוונט טקס פרסי האמי המשמים. כרגיל, גם הפעם דהרו להן הכוכבות בשמלות ערב מתישות (היידי קלום בשמלת כרובית, גווינית פלטרו בשמלה מהסיוטים וכל השאר באדום מטריד), נתנו את אותם הראיונות ומחו דמעה כאשר זכו בפרסים הגדולים. אך אם יש דבר אחד שהשאיר את קהל הצופים ערני ומפוקס היה הציפייה לביקורו של צ'ארלי שין, אשר רק לפני מספר חודשים נבעט מתפקידו בסדרת הקומדיה "שני גברים וחצי".

למי הספיק לשכוח, השחקן הועף מהתכנית לאחר שפתח ג'ורה על מפיק הסדרה, צ'אק לור, ועל הקולגה שלו, ג'ון קרייר, (לו קרא טרול). שין הוזמן להעניק את פרס הקומדיה הטובה ביותר ופתח את דבריו בדברים: "לפני שאעניק את הפרס בקטגוריה בה אני כבר לא חבר, אני רוצה להוריד כמה דברים מהחזה ולהגיד לחברי הקאסט של 'שני גברים וחצי'". בשלב זה נדם האולם וכולם ציפו לעוד התמוטטות עצבים א-לה שין שתכלול שיחות עם אלוהים וקללות לרוב, אך השחקן המודח בחר לסיים את דבריו דווקא בברכה: "אני מאחל להם הצלחה מעמקי ליבי". נו שוין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נותן עצות לילד החדש. צ'ארלי ואשטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשטון קוצ'ר שעלה מאוחר יותר לבמה עם הקו-סטאר הנעלב, קרייר, העדיף להתחיל ולומר שלדעתו, קרייר לא ממש דומה לטרול. באמת תודה. למרבה התדהמה, גם מאחורי הקלעים לא התחוללה דרמה, וכאשר שין נפגש עם קוצ'ר הוא העדיף לתת לו עצות ואז לצייץ על כך בחשבון הטוויטר שלו: "נפגשתי עם הבחור החדש ונתתי לו עצות".

עוד הפתעה שציפתה לצופי הטקס היתה הקרב המבוים בין ג'ימי פאלון לג'ימי קימל שעלו יחדיו לבמה ובשלב מסוים החלו להחליף מהלומות, נשכבו על הרצפה וגרפו תשואות רבות.

וואלה! סלבס מעדיפה את טקס הענקת תעודות הוקרה לגמלאי רמת גן בכל יום.

צילום: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

רוצים לדעת מי היו הזוכים הגדולים?
רוצים לדעת מה לבשו הכוכבות הגדולות?

ג'ימי פאלון, ג'ימי קימל. Kevin Winter/Staff, GettyImages
מבוים ולוהט.גשני הג'ימי'ז עושים שמח/GettyImages, Kevin Winter/Staff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully