וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט העליב את ג'ניפר אניסטון, וחזר בו

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

17.9.2011 / 11:16

בראד פיט שבר שתיקה ודיבר באופן נדיר על התקופה "המשעממת" בה היה נשוי לג'ניפר אניסטון, אבל אז מיהר לשחרר הודעה לעיתונות ולהצהיר שג'ן דווקא אחלה בחורה. וואלה! סלבס סכיזופרנית

בראד פיט ידוע בזכות הקנאות שלו לחייו הפרטיים. ולמרות שבשנים האחרונות הוא התרכך והתחיל לדבר בראיונות על בת הזוג אנג'לינה ג'ולי ועל הילדים, תקופת הנישואים שלו לג'ניפר אניסטון היתה תמיד חור שחור. השבוע פיט שפך קצת אור על אותה תקופה, כשהתראיין למגזין "Parade" וסיפר:

"ביליתי את שנות ה-90' בניסיונות להסתתר, מנסה להתחמק מהקקפוניה הסלבריטאית. אבל נמאס לי להתחבא כל יום בזמן שאני יושב עם ג'וינט על הספה ונמאס לי מעצמי. התחלתי להרגיש פתטי. זה היה ברור שאני מנסה לחפש תפקידים של אנשים עם חיים מעניינים, בזמן שחיי היו משעממים. אני חושב שגם לעובדה שהייתי נשוי (לג'ניפר אניסטון) היה קשר. ניסיתי להעמיד פנים של מישהו שאני לא".

נשמע כואב? מאוד. אולי זאת הסיבה שבגללה השחקן בן ה-47 מיהר לשחרר הודעה לתקשורת יום אחרי שהראיון פורסם, בה הוא מבהיר שג'ן היא דווקא אחלה-בחלה בחורה, וממש לא משעממת.

"צר לי שדבריי הובנו שלא כהלכה", נאמר בהודעה מטעמו. "ג'ן היא אישה מדהימה, נותנת, אוהבת ומצחיקה, שנשארה חברה שלי". בהמשך הוא הוסיף: "הנקודה שניסיתי להעביר היא לא שג'ן משעממת, אלא שאני הפכתי משעמם לעצמי, וזה משהו שאני הייתי אחראי לו באופן מלא".

ומה עם אנג'י? אה, לגביה כמובן, היו לו רק דברים נחמדים ובכלל לא נסחפים לומר: "אחד מהדברים הכי טובים והכי חכמים שעשיתי בחיי, היה לתת לילדים שלי מלאך בתור אימא. היא כזאת אימא נהדרת. אני כל כך שמח שהיא בחיי".

וואלה! סלבס תמיד חשבה שהיא מלאך גם כן.

אוהבים יותר את בראד עם אנג'י או עם ג'ן? בואו להצביע בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully