וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לג'יי.זי יש ילד בן 9 מחוץ לנישואים

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

15.9.2011 / 14:30

בדיוק אחרי שביונסה הודיעה לעולם שהיא בהיריון, מתגלה כי לג'יי.זי יש ילד בן 9 מחוץ לנישואים, מדוגמנית מסלול, לה הוא שילם מיליוני דולרים במשך שנים. וואלה! סלבס מעוברת

מסתבר שארנולד שוורצנגר לא לבד. אתרי הרכילות בחו"ל מדווחים היום כי גם לראפר ג'יי.זי יש ילד בן תשע מחוץ לנישואים. הראפר, 41, שנשוי לזמרת ביונסה ומצפה לילד הראשון שלהם ביחד, עיבר דוגמנית מהאי טרינידיד בשם שנל סקוט. על פי הדיווח, הוא עדיין בקשר עם אם בנו וגם משלם לה מזונות, לאחר שהוכח בבדיקות אבהות כי הוא האב הביולוגי של הילד. עוד מסופר, כי ביונסה גם יודעת על כל העניין, והשתתפה עם ג'י.זי בהסתרת הסוד.

ג'יי זי וביונסה בגמר אליפות ארה"ב 2011. Al Bello, GettyImages
להתראות בחדר לידה. ביונסה וג'יי.זי מצפים/GettyImages, Al Bello

אבל חכו, הטלנובלה לא מסתיימת כאן: מי שפוצץ את הפרשה היה אביו של בן הזוג של הדוגמנית. הסב הממורמר פנה לעיתון "סטאר" וישב לראיון עם עורך העיתון, במהלכו סיפר לו כיצד בן הזוג של הדוגמנית, היה בטוח כי מדובר בתינוק שלו, אבל אחרי שעבר בדיקת אבהות, התגלה כי מדובר בילדו של הראפר המפורסם. "היא הסתובבה באותו זמן עם ג'י.זי וכולם ידעו שהיא הייתה איתו במיטה", סיפרו מקורבים לדוגמנית. "החבר שלה ערך לה מסיבה לכבוד התינוק, אבל אחרי שהוא נולד, כולם הפצירו בו לערוך בדיקת DNA".

עוד על פי הדיווחים, ג'.זי שילם לדוגמנית דמי שתיקה בסך מיליון דולר וגם קנה לה בית בטרינידד, כדי שתעזוב את ארצות הברית ותתרחק מיד מהרדיוס שלו. האתר "ראדאר אונליין" מוסיף כי ביונסה יודעת על הילד, ושמרה כל השנים על סודו של בעלה.

וואלה! סלבס תמיד מוכנה לקחת דמי שתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully