וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי ניר מוזס שברה את הרגל

אחרי שהתכוננה, התרגשה ואפילו תכננה לשיר עם אורנה דץ, הגיע הערב הגדול של ג'ודי ניר מוזס, אבל דווקא אז - היא החליטה ללבוש פלטפורמות מהן נפלה ושברה את הרגל. וואלה! סלבס בגבס

ג'ודי ניר מוזס שלום התכוננה המון זמן לאירוע של עמותת חו"ם שהתקיים אתמול בערב, שמטרתו איסוף תרומות. לא רק שהיא עשתה חזרות עם אורנה דץ על שיר משותף, היא גם הזמינה עשרות אנשי עסקים, הרימה הופעה של להקת "אתניקס" ואפילו דאגה שאלירז שדה יבוא לפזר קצת גלאם ולתרום ארוחת ערב איתו ועם גל אוחובסקי, שתורם אנונימי שילם עבורה 30 אלף שקלים.

אך לצערה של הדיווה, התוכניות השתבשו מכיוון שכבר בתחילת הערב נפלה ג'ודי ונקעה את רגלה. למזלה, בביתו של המארח, עורך הדין יוסי כהן, היה זוג קביים פנויים והוא מיהר להעביר אותם לג'ודי. את כל הערב בילתה הגברת עם שמלה סגולה נוצצת וקביים, ובסוף הערב פינתה את עצמה לבית החולים. האבחנה הרפואית: שלושה שברים וגבס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברייק א לג. ג'ודי ניר מוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

-היי ג'ודי, מה ניש?
"האירוע היה על הדשא בביתו של יוסי, אז החלטתי להתחכם ולקנות פלטפורמות. כנראה שאני לא רגילה אליהן, אז התחלתי ללכת ופשוט נפלתי. הדבר הבא שאני זוכרת הוא שמצאתי את עצמי שוכבת על הרצפה ומתפתלת מכאבים. כנראה שהברכה 'ברייק א לג' עבדה באופן ממש מוחשי".

-די, תמשיכי.
"במקרים כאלה אני אומרת, שאלה יהיו הצרות הבריאותיות שלנו. ואני רוצה להגיד שאתמול התגלה הצד היפה מאוד של הישראלים. בתקופות של שפל בבורסה והאטה במשק, אנשים פתחו את הלב ואת הכיס, ובזכותם יהיה אוכל להרבה משפחות".

וואלה! סלבס צריכה גבס בלב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיקר שאלירז בא./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully