וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עובר על שרית חדד?

שירות וואלה! סלבס | צילום: יוני טובלי

14.9.2011 / 8:10

שבועיים וחצי אחרי שרכבה התהפך, שרית חדד מתקשה להתאושש. מקורבים לזמרת המצליחה מספרים שהיא בטראומה ולא מצליחה לצאת מזה. וואלה! סלבס עיתונות חוקרת

סוף חודש אוגוסט, יום שני בלילה, אחרי הופעה בכרמיאל, שרית חדד ואמרגנה, אבי גואטה עלו על רכב הב.מ.וו של גואטה והחלו בנסיעה לכוון תל אביב. סמוך לצומת עתלית, רכב שאיבד שליטה התנגש בחוזקה ברכבם של השניים וגרם להתהפכות רכב היוקרה בו נסעו. כמו בסרטים, המכונית של השניים התרוממה לאוויר והחלה להתהפך, כאשר לבסוף היא נוחתת על הגג, אפופת עשן ושברים. הדקות אחרי התאונה נראו כמו נצח, שרית ואבי היו בהלם. השניים הבינו שהם חייבים לצאת מהרכב לפני שיעלה באש. ריח של דלק הציף את האוויר והם החלו להילחם בדלתות התקועות. רגע לפני שהרימו ידיים, הגיעו למקום כוחות ההצלה ושחררו את השניים מהרכב המרוסק.

עדי ראייה מספרים ששרית הייתה המומה ובקושי הוציאה מילה מהפה. הזמרת הובהלה באמבולנס לבית החולים "הלל יפה" בחדרה ולאחר מספר שעות שוחררה לביתה כשהיא מוגדרת "פצועה קל". כיום, שלושה שבועות אחרי, מסתבר שהיא עדיין לא התאוששה מהתאונה.

פפראצי אבי גואטה ושרית חדד מקבלים דו"ח בכביש. יוני טובלי
"היא עדיין בטראומה". אבי ושרית ברכב הב.מ.וו/יוני טובלי

"היא בהלם", מספר מקורב לזמרת ומוסיף, "הטראומה שהיא עברה היתה מטורפת". מספיק להעיף מבט בתמונות הרכב המרוסק כדי להבין את גודל האסון שנמנע באותו הלילה. יומיים אחרי התאונה, תוכננה לחדד הופעה בבית מלון באילת, אך הזמרת, שעדיין לא התאוששה מהסיוט שעברה, סירבה לצאת מהבית וביטלה את ההופעה. "היא לא מרבה לצאת מהבית" סיפרה מכרה, " היא יוצאת רק לסידורים קטנים וממש חשובים". כדי למלא את מקומה של שרית, הוזנקה למקום מאיה בוסקילה, החתומה גם היא אצל גואטה.

שרית חדד. שלומי גבאי
הדלתות ננעלו וריח של דלק הציף את האויר/שלומי גבאי

לאחר הביטול המובן, חדד, שמאז השחרור מבית החולים הולכת עם סד מקבע לצוואר, לא נראתה בשום מקום ציבורי. אפילו צלמי הפפראצי שחיכו לה במספרה הקבועה בכיכר המדינה, הופתעו כשהיא לא הגיעה לטיפול הקבוע שלה. "שרית משתדלת לא להראות בציבור", דיווח מקורב, "מהבית שלה היא נכנסת לרכב ונעלמת". צלם פפראצי שניסה להשיג תמונה של הזמרת סיפר לוואלה! סלבס שבלתי אפשרי להשיג תמונה כזו כי חדד יוצאת מהבית רק בשעות בהן היא יודעת שאף אחד לא יחכה לה.

שרית חדד. שלומי גבאי
יצאו בנס/שלומי גבאי

שבועיים אחרי התאונה, תוכננה לחדד עוד הופעה, הפעם במסגרת מסיבה של ליין הגייז מזרחי "אריסה". למרות ההבטחות שחדד לא תבטל את השואו, אנשיה של הזמרת הודיעו מספר ימים לפני ההופעה כי לא תוכל להופיע והם נאלצים לדחות את ההופעה. את מקומה, מילאה הפעם ג'ולייטה.

"שרית לא מצליחה להתאושש", סיפרה בדאגה חברה של הזמרת והוסיפה, "אבל היא תהיה בסדר, אני בטוחה שבקרוב היא כבר תחזור להופיע".

בתגובה לדברים אמר מנהלה של חדד אבי גואטה: "עברנו תאונה לא קלה ואפשר להגיד שניצלנו בנס. כרגע מצבה יותר טוב ואנחנו מקווים לחזור לעבוד בקרוב".

התאונה האחרונה שוואלה! סלבס היתה עדה אליה היא הלידה של עצמה.

בואו לאחל לשרית חדד החלמה מהירה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully