וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: גל גדות מציגה היריון

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

12.9.2011 / 19:00

גל גדות כמעט עברה היריון שלם מבלי שיבחינו בו, אך התמזל המזל ורגע לפני הלידה (חודש שישי, ליתר דיוק), סוף סוף רואים בטן. תירגעו, היא עדיין קטנטונת. וואלה! סלבס הורמונלית

לא פחות משישה חודשים ארוכים ומתישים עברו מאז הרגע בו גילתה גל גדות שהיא בהיריון ועד הרגע בו זכינו לראות בטן מבצבצת. זה קרה היום (א') בבוקר, על סט הצילומים של חברת "קסטרו".

במהלך החודשים האלה גדות אמנם נצפתה בשלל סיטואציות ואירועים, אבל בכולן היא נראתה דקיקה להפליא, ולא משנה אם זה היה ביום ההולדת של אורי פפר, במסיבת סיום הצילומים של "עספור", או על המסלול בתצוגת האופנה של "קסטרו". עכשיו, כשהבטן קצת מבצבצת, אפשר להתחיל להתרגש (חמסה חמסה, טפו טפו טפו, שום בצל), לקראת לידת היורשת.

גל גדות. אביב חופי
יס! זה אמיתי. גל גדות וההיריון/אביב חופי

עוד תמונות של גל גדות והבטן אפשר לראות בעמוד הפייסבוק שלנו

היום, בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעה גדות, לצד הפרזנטור יונתן ווגמן ודוגמנים נוספים, להצטלם לפרסומת חדשה של חברת "קסטרו". במסגרת הצילומים התבקשו הדוגמנים לקפץ על טרמפולינה ענקית שהוצבה במקום, ורק גדות קיבלה פטור והצטלמה על נדנדה בגלל מצבה הרפואי.

ווגמן, אגב, קפץ כמו ילד גדול על הטמרפולינה. אולי בדיוק עוברים לו דברים חשובים יותר בראש - כמו למשל החתונה שלו ושל הגירלפרנד ליטל ויליגר, שתיערך ביום שישי הקרוב בקיסריה. הכי מזל טוב.

וואלה! סלבס לא מתביישת להראות את הכרס בכל הזדמנות

יונתן ווגמן. אביב חופי
ניפגש בחתונה. יונתן ווגמן מרחף/אביב חופי
גל גדות. אביב חופי
זה בסדר, את עדיין רזונת/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully