וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור ציון מותקף

יהושע בריינר

11.9.2011 / 16:49

לאחר התבטאות של נאור ציון נגד הדתיים, דורשים כעת אנשי הציונות הדתית מהשחקן שיתנצל בפניהם, פרסמו את מספר הטלפון שלו וביקשו מהציבור לסמס לו דרישת להתנצלות. וואלה! סלבס במתח

נאור ציון לא דמיין שהתבטאות אחת בעיתון תעלה לו במטח אס.אמ.אסים, שלא היו מביישים גם את כוכב נולד. ציון, שהתראיין בסוף השבוע למוסף "7 לילות", תקף את הדתיים והמתנחלים והאשים אותם במצב החברתי-כלכלי: "אנחנו ממנים פה 800 אלף איש, הדתיים והמתנחלים, זה חוסר איזון. אין חברה בעולם שבה חלק מהאוכלוסיה מממן חלק כל כך גדול אחר. זה מביא למיסים המטורפים שיש פה. הממשלה הזאת היא אחת הגרועות שהיו פה ואני חושב שהייאוש של האנשים הוא ברמת הצדק הכללי ולא הצדק החברתי".

נאור ציון. אביב חופי
רוצים להיות חברים שלי? נאור ציון/אביב חופי

בעקבות הדברים, הפיצה היום (א') תנועת "רעננים- צעירי הציונות הדתית", בצעד חריג, מודעות בפייסבוק עם מספר הטלפון האישי של ציון וקראו לסמס לו דרישה להתנצל בפני הדתיים והמתנחלים. "דווקא בתקופה בה נדרשת לכידות חברתית ולאומית, אנשי בידור ורייטינג זולים הפכו להיות הוגי דעות המפלגים את הציבור הישראלי", נכתב במודעה, "שולחים אס-אם-אס לנאור להתנצל ומפסיקים את האופנה הזאת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוני שטבון, מראשי תנועת 'רעננים' אומר כי בשלב זה אין כוונה להחרים את ציון, אולם הם מצפים ממנו לחזור בו מדבריו, "אם רוצים לקיים דיון ציבורי בנושא הדתיים והמצב הכלכלי או התנחלויות כן או לא, ראיונות על תוכניות בידור אינן הבמה לכך", הוא אמר והוסיף, "אנשים מתנגחים בנו בתור אופנה במקום להפוך את הציבור הדתי לשותף אמיתי. דווקא בימים אלה לפני ראש השנה ויום הכיפורים, מן הראוי שציון יתנצל על דבריו. אנחנו מציעים לציון להישאר בתחום הצחוקים, אך שיידע גם לקחת אחריות על המילים שהוא מוציא".

נאור ציון מסר בתגובה: "אני עומד מאחורי הדברים שלי. זו מדינה דמוקרטית, זו זכותי להביע את דעתי ואם הם פעלו בדרך הזו, שבה הם פרסמו את הטלפון שלי, הם חצו את הגבולות"

גם וואלה! סלבס סימסה לנאור: ער? והוא לא ענה

  • עוד באותו נושא:
  • נאור ציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully