וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונרדו דיקפריו שודד

שירות וואלה! סלבס | צילום: AP

12.9.2011 / 8:35

כשוואלה! סלבס רואה את ליאונרדו דיקפריו היא רואה גוש של גבינה שוויצרית, אבל כשמוכרת בחנות תכשיטים ראתה אותו היא חשבה שהוא שודד. כה יעשה לאיש שפגע בבר

בזמן שבר רפאלי מבלה לה בשבוע האופנה בניו יורק, בצד השני של העולם, ליאונרדו דיקפריו עושה בושות. שנים ארוכות של סיבובים בעולם במשקפי שמש וכובעים סופסוף חזרו לנשוך את הדיקפריו הזחוח בישבן כאשר נכנס בסוף השבוע האחרון לחנות תכשיטים בסידני אוסטרליה, כדי לרכוש לאמו הנודניקית שרשרת.

הבעיות החלו כאשר הדיקפריו פסע לחנות כשהוא חמוש במשקפי שמש כהים, קפוצ'ון שהסתיר לו את הראש ושני שומרי ראש אימתניים. לינדה, המוכרת שעמדה מאחורי הקופה, לא זיהתה את המובי סטאר, היתה בטוחה כי מדובר בשודדים שבאו לגלח לה את המדפים ושלחה לקוח מבועת לחנות הסמוכה על מנת לקרוא לבעלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה שודד? זה מחבל? לא, זה מגה סטאר הוליוודי. ליאונרדו דיקפריו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לינדה היתה מבועתת", סיפר בעל חנות התכשיטים לאתרי רכילות אוסטרליים, "היא היתה בטוחה שעומדים לשדוד אותה", הסביר, "שני גברים ענקיים נעמדו מולה וגבר אחד שהסתתר מאחורי כובע ומשקפיי שמש".

בסופו של דבר, לינדה הבינה שמדובר בכוכב קולנוע הוליוודי ושבזכות הפדיחה הקטנה הזו, ככל הנראה היא הפסידה את עמלת חייה. "ליאונרדו הסתכל על שרשרת וינטג' יפיפייה לאמו הקשישה", המשיך לרכל בעל החנות, "אבל הוא לא קנה את השרשרת כי הרכב שלו הפריע לתנועה והוא היה צריך להזיז אותו, הוא עוד יחזור", סיפר. יה רייט.

פעם חשבו שוואלה! סלבס היא לורדס, אבל אז היא עשתה שפם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully