וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריס ווית'רספון נפצעה בתאונת דרכים

שירות וואלה! | צילום: אימג'בנק - Gettymages

8.9.2011 / 9:25

מי נתן לך רישיון: מרקורי בנסיגה והסלבס צריכים להיזהר בדרכים. אחרי ריטה ושרית חדד, גם שחקנית הקולנוע ההורסת, ריס ווית'רספון, נפצעה אתמול אחרי הצהריים בתאונת דרכים מבאסת. וואלה! סלבס כואבת

אם לסבתא היו גלגלים: הפעם לא היה מדובר בצלם פפראצי נחוש במיוחד כמו במקרה של ריטה, או נהיגה בלילה באזור מסוכן כמו אצל שרית חדד, אלא פשוט מאד בביש מזל. כל מה שריס וויתרספון רצתה היה לסיים את הג'וגינג היומי שלה ולחזור לביתה, אך רגע לפני שהצליחה להשלים את המשימה, כוכבת "מים לפילים" מצאה את עצמה שרועה על הכביש כשהיא לא מבינה מה פגע בה.

ריס וויתרספון. GettyImages
זה מטוס? זה ציפור? לא, זו סבתא מאחורי הגה! ריס לא יודעת מה מתקרב אליה/GettyImages

עדי ראייה סיפרו לאתר האינטרנט "האינסיידר.קום" ששחקנית הקולנוע עשתה ג'וגינג בין שדרות ג'ורג'יה ורחוב מספר 20 בסנטה מוניקה, כאשר לפתע הגיחה מכונית והתנגשה בה, בזמן שחצתה את הכביש.

אין מה לדאוג, לא מדובר בפיגוע דריסה אנטי בלונדיניות, אלא בסבתא מטושושת בת 84, שלא ממש שמה לב לתמרור המורה להאט לפני מעבר חציה והתנגשה בוויתרספון בחוזקה. אמבולנס שהגיע למקום פינה את השחקנית לבית החולים ואנשיה של הריס הפצועה מדווחים שנכון לרגעים אלה היא נחה בביתה.

רק לפני שבוע ווית'רספון המחפשת בית חדש לה ולמשפחתה, ביקרה בביתו המשופץ של בראד פיט ועשתה רושם שהיא עומדת לרכוש אותו, אך כמו שזה נראה עכשיו, היא תישאר בבית המשפחה הישן.

וואלה! סלבס לא עוברת טסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully