וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהורם גאון ומשה פרץ ישפטו ב"כוכב נולד"

וואלה! סלבס

7.9.2011 / 22:17

אחרי ששפט בתכנית כישרונות, יהורם גאון שוב יישב מאחורי שולחן השופטים, והפעם ב"בית ספר למוזיקה", שזו בעצם גרסת הילדים של "כוכב נולד" שתעלה בשידורי קשת. וואלה! סלבס ילדת פלא

יהורם גאון יצטרף לתכנית "בית ספר למוזיקה", גרסת הילדים של התכנית המצליחה של קשת וטדי הפקות,"כוכב נולד", כך נודע הערב (ד') לוואלה! סלבס. גאון יצטרף לקרן פלס. הראשונה שלוהקה לשולחן השופטים וישמש גם הוא שופט בתכנית.

עבור גאון, זו היא אינה הפעם הראשונה שבה הוא מכהן כשופט. לפני כארבע שנים, שפט גאון בתכנית "הדבר הגדול הבא" של רשת, שם חילק ציונים לצידם של יעל בר זוהר והמפיק מוטי רייף. על פי מקורבים לגאון, בשבועות האחרונים התקיימו מגעים בין קשת לגאון ולפני מספר ימים נחתם החוזה.

יהורם גאון. עומר מירון
רק שלא ישירו מזרחית. יהורם גאון/עומר מירון

גאון מופיע בימים אלו על המסך בסדרה אחרת של קשת, "סברי מרנן", שם הוא משחק לצד יונה אליאן, טוביה צפיר ודביר בנדק. השנה עמד גאון במרכזה של סערה, לאחר שכינה את המוזיקה המזרחית "זבל שלא ברא השטן", אמירה שזיכתה אותו גם בתגובה ממשה פרץ, שלמרבה האירוניה, יישב לצידו בשולחן השופטים, לאחר שלוהק גם הוא לתכנית.


צילומי העונה הראשונה של גרסת הילדים של "כוכב נולד" יחלו בקרוב, ובימים אלה מתקיימים אודישנים לילדים מוכשרים וחובבי מוזיקה.

מקשת אישרו את הפרטים

וואלה! סלבס רצתה לעשות אודישן, אבל אמרו לה שהיא צעירה מדי.

משה פרץ. נמרוד סונדרס
הפרץ הנכון. משה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully