וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מוחלפת

שירות וואלה! סלבס | צילום: AP, אימאג'בנק - gettyimages

7.9.2011 / 21:45

אירינה שייק, (כן, הבחורה שעושה שמח בלילות עם רונאלדו), נבחרה להחליף את בר רפאלי בתור הפרזנטורית של חברת האופנה "ראמפייג'", ומספרת לכולם שזה ממש כבוד. וואלה! סלבס מובטלת

אחרי שלמדה כמה פוזות מבר רפאלי וכיכבה השנה על שער ה"ספורטס אילוסטרייטד", הסופרמודל אירינה שייק (שהיא גם הגירלפרנד של הכדורגלן ההורס כריסטיאנו רונאלדו), הלכה צעד אחד קדימה וחטפה מתחת לאפה של רפאלי את הקמפיין של חברת "ראמפייג'".

חברת האופנה הודיעה אתמול כי היא נפרדת משירותיה של רפאלי ושוכרת במקומה את הדוגמנית הרוסיה, שצעירה מרפאלי בשנה אחת. שנייה אחרי שחטפה לה את הג'וב, שייק מפרגנת: "הסיבה שמאוד התרגשתי לצלם את הקמפיין הזה, היא כי לפני, עבדו עם החברה דוגמניות-על אייקוניות כמו בר רפאלי וג'יזל". כן, שמעתן נכון, בר רפאלי וג'יזל. שתי האקסיות החמודות של ליאו מוזכרות בנשימה אחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הייתי טובה? בר רפאלי בצילומי החברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני שאתם שולפים את הטישו, חכו. רפאלי אמנם לא תעבוד עוד עם חברת האופנה ראמפייג', אבל חשבון הבנק שלה ימשיך להיות מרופד היטב. השבוע נבחרה רפאלי להוביל את בשמי בית האופנה 'אסקדה' לשלוש השנים הבאות. הסכום המדוייק אותו תקבל רפאלי אינו ידוע, אך דובר החברה אישר כי מדובר במאות אלפי דולרים.

את וואלה! סלבס אפילו לא בחרו להוביל קמפיין לאקנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully