וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אלירז שדה מדבר על אילנית

וואלה! סלבס

6.9.2011 / 16:54

אלירז שדה, שלא ממש מדבר גלויות על הקשר שלו עם אילנית לוי, לא תיאר לעצמו שדווקא ג'ודי ניר מוזס, שהתארחה בערוץ 24, תטיח בפניו את כל השאלות הקשות. וואלה! סלבס צופה ומגבירה

צילום מסך

הנה אמבוש שאלירז שדה לא ציפה לו. הטאלנט, שמחליף את מרגלית צנעני בתוכנית "גל ומרגול" הגיש היום את התוכנית ביחד עם ג'ודי שלום ניר מוזס (להלן, המחליפה של גל אוחובסקי), וקיבל ממנה לקראת סיום מטח שאלות אינטימיות פלוס פלוס על הקשר שלו עם אילנית לוי.

"אז מתי אתם מתכוונים להתחתן?" שאלה אותו ג'ודי ללא מיצמוץ או הנדת עפעף."אנחנו בשלב כזה שאנחנו במערכת מסוימת שבה אנחנו לא באמת חושבים... עוד לא הגענו למסקנות חדות". על הקשר עם אישה שהיא אימא לשני ילדים הוא אמר: "זה דבר שנרכש, זה משהו שאפשר ללמוד תוך כדי תנועה ולא למשוך יותר מדי".כשהבין שהשאלות לא הולכות להפסיק, הוא צעק, "אוחובסקי, סיבכת אותי". שדה שיתף אמנם פעולה עם העיתונאית החוקרת, אך כשהגיע שלב השאלות על אייל גולן, הוא איבד את הסבלנות וסיפק את ניר מוזס בתשובה "חמודה". הכי סיכול ממוקד.

זאת הפעם השנייה בזמן קצר יחסית ששדה מותקל בשידור חי. לפני שבועיים נקלע לאירוע פח"ע בו היה מעורב אסף אמדורסקי. השניים נכנסו לקרב עקיצות לאחר שאלירז הודה בשידור שאינו מכיר את להקת "הדודאים", אבל לא בטוח שאמדורסקי מכיר את איציק קלה. הוא הכיר.

וואלה! סלבס רוצה להיות ג'ודי ניר מוזס, ושלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully