וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "גלי" ו"30 רוק" התחתן עם גבר

שירות וואלה! |צילום: אימג'בנק-Gettyimages

6.9.2011 / 8:40

גל אוחובסקי היה גאה: כוכב "גלי" ו"30 רוק", שייאן ג'קסון התחתן עם בן זוגו העשר השנים האחרונות בשבת האחרונה. וואלה! סלבס גאה לדווח

קהילת הגייז בעולם מתאבלת על אבדנו של אחד הזכרים הכי שווים שהסתובבו על הגלובוס לטובת מוסד הנישואים. השחקן הלוהט שייאן ג'קסון, המככב בין היתר גם בקומדיות הקורעות "30 רוק" ו"גלי", נישא בשבת האחרונה לבן זוגו באחת עשר השנים האחרונות, מונטה לאפקה.

אתר האינטרנט האפינגטון פוסט. קום מדווח כי השניים החליפו נדרים על חוף הים בטקס אינטימי ומרגש עד דמעות. אם לא דיי לכם בכל הקיטש הזה, אז קבלו עובדה נוספת: בראיון שנתן השחקן לרשת NBC בשנה שעברה סיפר על חתונת החלומות שלו: "חתונת החלומות שלי תהיה אירוע מצומצם שיכלול מספר מצומצם של חברים ומוסיקה טובה. הכלב שלנו יהיה שם והבת שלנו, זורה, תהיה שם. נשמע משעמם אבל זה יהיה נחמד ויתקיים על החוף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר רומנטי מזה ואנחנו מתעלפים. שייאן ובעלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצמוד החמוד של ג'קסון שמע את הדברים והחליט להפיק עבור בעלו החדש את חתונת החלומות.
ג'קסון החתיך מצדו הבין שעוד משפט אחד רומנטי וחצי הכדור הצפוני פוצח בהקאה קבוצתית, אז מיד אחרי הטקס צייץ בחשבון הטוויטר שלו "זהו, עכשיו זה רשמי, אחרי 11 שנים ביחד, זורה כבר לא ממזרה". את הציוץ המשעשע הזה הוא סיים קצת דביק, אבל היי, חתונה וזה, "נישאתי על חוף הים לגבר הכי מדהים שהכרתי".

גם וואלה! סלבס נישאה על חוף הים. למדוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully