וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני בלייר עושה את TLV

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

5.9.2011 / 19:01

לידיעת ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון: בזמן שאתה מנקה את רחובות לונדון מוונדליסטים, טוני בלייר מנקה את צלחת הקינוחים על חוף הים בתל אביב. וואלה! סלבס מנקה מדרגות

יש לטוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר, הרבה סיבות לחייך: מלבד העובדה שמדובר בזכר אלפא חלבי, רוטט ובעל סקס אפיל בלתי מוסבר, בלייר גם לא זה שצריך להתמודד עם החוליגנים שפירקו את לונדון במהומות האחרונות. אז נכון, הטוני השווה נבחר להיות שליח הקוורטט (גוף בינלאומי שאמור לפקח על פתרון הסכסוך הישראלי פלסטיני) באיזו ועידה משמימה, אבל היי, את ארוחת הצהריים שלו הוא בלס במסעדת היוקרה "מנטה ריי" שעל חוף ימה של תל אביב. בלייר ופמלייתו (באמת? חליפות שלושה חלקים בלחות הישראלית?) טחנו בשיגעון ולקינוח פינק את צלמנו בחיוך מעורר חשקים נסתרים.

טוני בלייר. ברק פכטר, ברק פכטר
עם חיוך כזה לא בא לכם לקפוץ עליו?/ברק פכטר, ברק פכטר

למי שהספיק לשכוח, בלייר כיהן בעבר כראש ממשלת בריטניה והתפטר מתפקידו בשנת 2007, אז גם עבר להתגורר בירושלים והמיר את דתו לקתוליות. היום אמנם פורסם כי בלייר שימש כסנדק בתו הבכורה של המיליארדר האוסטרלי המסובך בפרשת ההאזנות בבריטניה, רופרט מרדוק, אך כפי שניתן לראות, זה לא מה שהפריע לראיס לשעבר ליהנות ממזג האוויר הקיצי.

וואלה! סלבס לא ממש מבינה בפוליטיקה, אבל יכולה לכתוב ערך בויקיפדיה על גברים עם מבטא בריטי.

טוני בלייר. ברק פכטר, ברק פכטר
כפרה, דיי עם הציזיקי, עבור לפיש אנד צ'יפס. בלייר/ברק פכטר, ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully