וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי ומדונה חוזרות ללימודים

שירות וואלה! סלבס

5.9.2011 / 11:32

גם אנג'לינה ג'ולי ומדונה שמחות שהחופש הגדול נגמר והילדים סופסוף יוצאים מהבית, אז בהזדמנות הראשונה שהיתה להן, שלחו השתיים את העדר הפרטי לבית הספר. וואלה! סלבס סוגרת את הקייטנה

בשעה טובה ומוצלחת, חודשי הקיץ הגיעו לסיומם ושנת הלימודים כבר החלה. בין האימהות המרוגשות ששלחו את ילדיהן לבית הספר נמנות גם הכוכבות: אנג'לינה ג'ולי ומדונה.

ג'ולי, המבלה את החודשים האחרונים באירופה, לטובת צילומי סרט הזומבים של בעלה, בראד פיט, לא נלחצה לגלות שהצילומים הוארכו מעבר למצופה, וכי עדת הילדים שלהם תיאלץ להתחיל את שנת הלימודים רחוק מהוליווד. אתר הסאן מדווח כי כדי לסכם קיץ של הרפתקאות אירופאיות שכללו בעיקר שיעורי קדרות, טיולים וצפייה בסרטים (במוצאי שבת למשל, כל המשפחה צפתה ב"דרדסים"), ג'ולי נצפתה כשהיא בדרך לבית ספר יסודי באנגליה, חמושה בכל חמולת הילדים שלה, על מנת לרשום אותם ללימודים. מקורבים לזוג טוענים כי בארה"ב אמנם משפחת פיט-ג'ולי מסתפקת במורה פרטי שמלמד את כל הילדים בבית, אך בחו"ל הם מעדיפים לשלוח את הזאטוטים המיוחסים שלהם לבית הספר על מנת שילמדו מעט על התרבות המקומית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה יאללה, איפה הנני? אנג'לינה משחקת אותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי אתר סלבריטי-גוסיפ, עוד אחת שהגיעה לאירופה כדי לעבוד, אבל הספיקה לחזור הביתה לפני תחילת שנת הלימודים היא מדונה, שעד סוף השבוע האחרון עוד חגגה את פרמיירת הסרט החדש שלה W.E בפסטיבל ונציה, אך אמש היא כבר נצפתה כשהיא יוצאת משדה התעופה בניו יורק, חמושה בשלושת הילדים שלה, על מנת שיספיקו להגיע לבית הספר בזמן.

גם וואלה! סלבס חזרה מאירופה בשביל להתחיל את שנת הלימודים, אבל אז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילכו כבר לבית הספר! מדונה מאושרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully