וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגית יאסו עושה נינט

יוני פרוים

5.9.2011 / 8:36

רגע אחרי כוכב נולד ובאמצע הסערה סביב פרשת מרגול, חגית יאסו, זוכת העונה האחרונה, מקליטה את שיר הנושא לסרט "אחותי היפה" ומתפנה לענות על שאלות. וואלה! סלבס עושה ראיון עומק

חגית יאסו, הבחורה שהעפילה על לירון רמתי ודוד לביא בגמר כוכב נולד, עושה צעד ראשון בתעשייה ומוכיחה לכולם שמה שטוב לנינט טייב, טוב גם לה. יאסו, הקליטה בשבוע שעבר את שיר הנושא לסרט "אחותי היפה" של מרקו כרמל, בכיכובם של משה איבגי, אוולין הגואל ואיתי תורג'מן. בין טייק לטייק וואלה! סלבס תפסה אותה לשיחה צפופה על החיים שאחרי כוכב נולד, הזוגיות עם אליעד נחום- הילד משמש שכולנו אהבנו ומרגול אחת.

"מאוד רצו את השיר הזה בסרט והוא תוכנן להיות שיר הנושא מלכתחילה" מספרת יאסו על תהליך בחירת השיר "מיום שהלכת" של שמעון בוסקילה, אותו היא מבצעת בסרט, "וברגע שביצעתי את השיר במהלך העונה, הם סימנו אותי שאני אשיר את זה גם בפסקול של הסרט". ההשוואה לנינט, שאחרי הזכייה שלה ביצעה את שיר הנושא לסרטו של אבי נשר, "סוף העולם שמאלה", היא בלתי נמנעת, אבל יאסו מספרת שלא תראו אותה בקרוב בדרמה מוזיקלית יומית או בסרט אקשן סטייל "קירות". "בילדות שלי הייתי משחקת, אבל עכשיו אני מתרכזת רק במוזיקה. אם היו מציעים לי תפקיד, הייתי שוקלת אותו רק אם זה תפקיד שמשלב בתוכו מוזיקה".

החיים אחרי הזכייה מאוד אינטנסיביים עבור יאסו. "אני מופיעה כרגע הרבה עם שלישיית הגמר ואוספת חומרים עבור האלבום. בקרוב אני נפגשת עם עברי ומתה כבר לעבוד ולהכנס לאולפן".

- את ועברי זה שילוב מאוד מסקרן.
"אני יודעת שהוא ייקח את זה לכיוון פופי, ואני רוצה לשלב את זה עם האתני, מעין מוזיקת עולם. אני רוצה גם לשלב שירים באמהרית ובמרוקאית".

בזמנים שהיא לא בתוך האולפן, יאסו מתחזקת זוגיות עם אליעד נחום, הלוא הוא הילד בר מ"שמש" (שגם כיכב במצעד ילדי הפלא שלנו). "בזוגיות הכל בסדר", מספרת חגית ומודיעה שהיא לא תסבול מתסמונת מלכת היופי. "אצלי זה לא יקרה. אנחנו אוהבים והכל בסדר". וכן, הם מערבבים ביזנס ופלז'ר. "הוא בהחלט מעורב. הוא אפילו כתב לי כמה שירים שככל הנראה יהיו באלבום שלי".

ולבסוף, איך אפשר בלי מרגול?
"אני לא ראיתי את זה, ולא היה לי שום דבר איתה, נהניתי מכל רגע בתוכנית", היא מסכמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם לי יש אנשים. חגית יאסו והלהקה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוואי ואני אצליח כמו נינט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר עדיין לסמס לי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully