וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה: הרגעים הגדולים

וואלה! סלבס

4.9.2011 / 17:39

לכבוד יום ההולדת השלושים שלה, וואלה! סלבס מפנקת את ביונסה ומגישה את כל הרגעים הכי גדולים, מצחיקים, מרגשים ובוטילישס שיש

1998

אחרי שכבר בגיל 7 ניצחה מתמודדים בני 16 בתחרות כישרונות צעירים עם השיר "אימג'ין" של ג'ון לנון, אביה של ביונסה מבין את הפוטנציאל הטמון בבתו הקטנה ומרכיב להקה שנקראת "Girl's Tyme". בשנה הזאת הן מחליפות את השם ל"דסטיניז צ'יילד", מוציאות את הסינגל המצליח "No No No " וזוכות להכרה בינלאומית.

ביונסה בת 30: צומת הדרכים של הדיווה האחרונה

2000

אחרי אינספור החלפות ושינויים בהרכב הלהקה, הוחלט להישאר עם שלוש בנות בלבד: ביונסה נואלס, קלי רולנד ומישל וויליאמס. באותה השנה, הלהקה המצומצמת שרה את שיר הנושא לסרט המצליח "המלאכיות של צ'ארלי", שנשאר במקום הראשון במצעד ה"בילבורד" במשך 11 שבועות רצופים.

2001

הלהקה זוכה בפרס הגראמי בזכות השיר "Say My Name" שביונסה הייתה שותפה בכתיבתו. הזמרת מבינה את הפוטנציאל ושולחת את עצמה לכתוב עוד שיר, "Survivor", שמוכר יותר מארבעה מיליון עותקים ומזכה אותה בפרס כותבת השירים הכי טובה באותה השנה.

2002

ביונסה זוכה בתפקיד קולנועי משמעותי ראשון בסרט "אוסטין פאוורס", בו היא מגלמת את פוקסי קליאופטרה היפיפיה. באותה השנה היא גם משתפת פעולה לראשונה עם הראפר ג'ייזי בשירו "בוני וקלייד". השניים מגלמים זוג מאוהב על המרקע ומצליחים להעתיק את אותה הכימיה גם לחיים האמיתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

2003

אחרי שביונסה מבינה שהיא מוקד תשומת הלב בלהקה, היא מגיעה למסקנה שאין טעם לחלוק את ההצלחה המסחררת שלה עם שתי בנות נוספות ויוצאת לקריירת סולו. הסינגל הראשון שלה, "Crazy in Love", מככב 8 שבועות במקום הראשון והופך להמנון של הקיץ.

2004

למרות שכבר זכתה בפרס הגראמי בעבר, ביונסה זוכה בכבוד הגדול ומוזמנת לפתוח את טקס פרסי הגראמי בהופעה חגיגית. שעתיים אחרי היא גם תחזור הביתה עם חמישה פרסים כאשר היא מקפידה להגיד "להופיע היה מספיק לי".

2007

ביונסה היא הלא-דוגמנית-הלא-ספורטאית הראשונה שזכתה לככב על שער גיליון בגדי הים של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד". ועל זה היא תגיד "עשיתי את זה רק כדי שאוכל בעתיד להראות לילדי את השער ולהגיד להם 'נכון שאמא היתה כוסית?'". נכון מאד. באותה השנה היא גם זוכה בפרס האמן הבינלאומי בטקס פרסי המוסיקה האמריקאי. לפניה אגב, זכו באותו הפרס רק זכרים: מייקל ג'קסון, רוד סטיוארט, לד זפלין, הבי.ג'יז ולהקת אירוסמית'.

2008

שש שנות זוגיות הספיקו לביונסה ובן זוגה הראפר, ואחרי חצי שנה של הכנות סופר סודיות, נואלס וג'ייזי מתחתנים בחתונה חשאית ומצומצמת. כל כך מצומצמת שאפילו אנחנו לא הוזמנו.

2009

הרבה דולרים עברו בעו"ש מאז ביונסה ומשפחתה התקשו לסגור את החודש ובסוף השנה הכריז מגזין "פורבס" על מאה הסלבריטאים המשפיעים והעשירים ביותר בעולם. ביונסה זכתה במקום השני עם הכנסות של 87 מיליון דולר. הזמרת כל כך משפיעה וחשובה, עד שבאותה השנה גם הוזמנה להופיע בטקס ההשבעה של נשיא ארצות הברית ברק אובמה.

2010

אחרי שנראה כאילו כבשה את פסגה אפשרית, ביונסה שוברת עוד שיא. מתוך עשרה פרסי גראמי אליהם היתה מועמדת, נואלס היא הזמרת הראשונה שלוקחת הביתה לא פחות משישה פרסים.

2011

צופי טקס פרסי הווידאו של ערוץ MTV כבר התרגלו להפתעות ושיגועים, אך שוב ביונסה מוכיחה שהיא יכולה לגנוב לכולם את ההצגה, ובזמן שהיא עומדת על הבמה, הזמרת מודיעה קבל עם ועדה שהיא בהריון תוך כדי שהיא מלטפת כרס קטנה ומשובחת.

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully