וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אמא של אתי חזן פותחת את הפה

מאור בן הרוש | צילום: טל א

4.9.2011 / 13:38

ביום חמישי האחרון קיבלה אתי חזן ביקור בהפתעה מאמה ואחותה במתחם "הדור הבא 24/7". בואו לראות עם מי הן רוצות לראות את אתי מתחתנת ומה דעתן על הבנות החדשות. וואלה! סלבס טבריינית

טל אנגלנדר

ביום חמישי האחרון זכתה ג'יזל הטבריינית, AKA אתי חזן, לביקור מרגש. לא, המעריץ משה פרץ עדיין לא קיים את הבטחתו ונכנס לבית, אבל אמה ואחותה - טרז וגרנית חזן, הגיעו לבקר את הדיווה במתחם "הדור הבא 24/7".

הביקור של השתיים הגיע אחרי יום סוער במיוחד שבו אתי טינפה על כל הדיירים בבית, ולסיום טינפה עוד קצת, הכל כמובן בדרכה האלגנטית והמיוחדת. "זאת אתי", חורצת אחותה. "הלב והפה שלה שווים, היא פשוט אומרת את כל מה שהיא חושבת. היא פועלת לפי הלב שלה, ולפעמים היא נקלעת לסיטואציות בבית בהן לא נשארת לה ברירה". למרות זאת, משוכנעת אחותה של אתי כי בסופו של יום "היא תמיד מחבקת ותמיד עוטפת, וזאת הסיבה שהיא נשארת בבית".

גם על יוני עראמי, שבימים כתיקונים משמש כחבר הכי טוב של אתי בבית, יש לבנות חזן מה להגיד. "הוא מקסים", קובעת גרנית, וטרז נסחפת וחורצת: "אני רוצה אותו בתור חתן. הוא שנמה, הוא אמיתי, הוא אוהב אותה ודואג לה. נכון שיש יציאות", היא מסייגת, (אולי היא מתכוונת לזאת?), "אבל אני לא מתייחסת".

וואלה! סלבס הולכת להרכיב מהמשפטים של אתי ספר שירה, היא תיכף תשוב.

צילום: טל א'
עריכה: אמיר קוטיגרו

בואו לצפות בשידורים חיים מסביב לשעון
בואו להיות חברים של "הדור הבא 24/7" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully