וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ריהאנה מאמצת ילד?

שירות וואלה! סלבס

31.8.2011 / 12:45

ריהאנה רק בת 23, אך על פי צהובון אמריקאי זה אומר שהיא כבר מוכנה לילד. לא, לא ללדת ילד, רק לאמץ אחד. ככה זה כשאת מאבדת אמון במין הגברי. וואלה! סלבס שורפת חזיית הנקה

אזעקת רחם: הצהובון האמריקאי, "נשיונל אינקווירר", טוען כי הזמרת ריהאנה, 23, מתכננת לאמץ ממש בקרוב עולל מהאיטי. מקורב לסנסציה ריכל: "ריהאנה לא רואה את עצמה עוברת היריון ביולוגי בזמן הקרוב, מכיון שאין לה כרגע גבר בחייה. בנוסף, אחרי מה שהיא עברה עם כריס בראון, היא הפכה להיות מאוד חשדנית כלפי גברים" (שלא לומר - הורגת אותם בקליפים שלה). אבל בינתיים, מוסיף המקור, "היא רוצה להיות מרוכזת פחות בעצמה ורוצה שיהיה לה מישהו לדאוג לו". על פי הצהובון, הזמרת מקבלת תמיכה נפשית מזוג ההורים לעתיד, ג'יי.זי וביונסה, שמעודדים אותה לאמץ ואף הבטיחו לה שיהיו הסנדקים של הפעוט המיובא.

ריהאנה אולסטאר 2011. רויטרס
ילדים, בואו לאימא. ריהאנה/רויטרס

זאת לא הפעם הראשונה בה ריהאנה מביעה את רצונה להשיק לעצמה ילד מייד אין עולם שלישי. במאי 2010, סחה הזמרת לאיזו תחנת רדיו באנגליה כי היא רוצה לאמץ ילד, אבל לא מטעמים הומניטריים או משהו כזה חלילה, אלא כי כל הקונספט של היריון ולידה לא ממש מתיישבים לה. "אני מאוד מפחדת מהסיטואיה של לידה, אבל אני בהחלט רוצה להיות אימא יום אחד, גם אם זה אומר שאצטרך לאמץ". כפרה, מה שלא עושה אימא טבע, עושה מאמא ויזה.

וואלה! סלבס רוצה לאמץ רק ספונסר, יש מתנדבים?

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully