וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל האנה נעצרה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

31.8.2011 / 11:01

שחקנית הקולנוע האמריקאית דריל האנה יודעת איך מוחים. במקום לבזבז זמן על שירים ולחיצות ידיים, היא הפגינה מול הבית הלבן ונעצרה. בפעם השלישית. וואלה! סלבס פרוטסט!

בזמן שאמנים ישראלים רק מופיעים בעצרות מחאה, מטיילים בחינניות בין המאהלים השונים ולעיתים רחוקות אפילו מרימים שלטון הקורא לשינוי, שחקנית הקולנוע האמריקאית, דריל האנה, מראה לכולם איך עושים את זה כמו שצריך.

אתר האינטרנט של הגארדיאן מדווח כי הכוכבת, הזכורה בעיקר בזכות השתתפותה בסרטים "ספלאש", "מגנוליות מפלדה" ו"קיל ביל", הגיעה עם עוד מספר מצומצם של מפגינים לוושינגטון הבירה והחבורה החלה להפגין מול מדשאות הבית הלבן נגד הקמת צינור אימים שאמור להוביל נפט בין קנדה לטקסס. השחקנית טבלה ידיה בנפט, הרימה שלטים וצווחה את נפשה לדעת, אך כאשר התיישבה על המדרכה שמול הבית הלבן וסירבה לקום, בניגוד להוראת פקח, היא מצאה את עצמה עצורה בגין הפרעת הסדר הציבורי ואי ציות להוראת איש חוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשאת מוחה את לא יפה. דריל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלאשבק: זו לא הפעם הראשונה שהאנה נעצרת בגלל הפגנות למען איכות הסביבה. בשנת 2006 נעצרה הבלונדה לאחר שטיפסה על עץ וסירבה להתפנות, בעקבות כוונת הרשויות להרוס חווה הוליוודית מפורסמת. שלוש שנים אחרי, ב-2009 שוב ביקרה האקטיביסטית בתחנת המשטרה, הפעם בווירג'יניה, לאחר שמחתה נגד השטחת הר. ככה זה כשיש יותר מדי זמן פנוי.

וואלה! סלבס מחתה נגד עליית מחירי הבורקס ונעצרה על ידי סיירת שומרי משקל.

  • עוד באותו נושא:
  • דריל האנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully