וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריס וות'רספון רוצה לגור בבית של בראד פיט

שירות! וואלה סלבס

30.8.2011 / 10:02

אחרי ששמעו על האחוזה המטריפה שבראד פיט הוציא למכירה בשבוע שעבר, השחקנית הלוהטת ריס ווית'רספון ובעלה מוכנים להפריש מיליונים תמורת התענוג. וואלה! סלבס מלשינה לדפני ליף

את זה שבראד פיט מוכר את הבית הלוהט שלו במאליבו תמורת 13.75 מיליון דולר אתם כבר יודעים, אז עכשיו קבלו עדכון: מתברר שבין העשירים והמפורסמים שבאו ללטף את קירות הזכוכית, לרייר על רצועת החוף הפרטית, להשתעשע על מגרש הטניס ולהדס על רצפת הבמבוק היוקרתית, היתה גם אחת, זוכת האוסקר, ריס ווית'רספון שניצלה את יום ראשון האחרון כדי לבקר לא פחות מחמישה בתים שונים אותם היא שוקלת לרכוש. אתר הרכילות X17 מדווח שווית'רספון בילתה לא יותר מרבע שעה בכל בית, אך בבית של פיט, שהיה החביב עליה ביותר, בילתה לא פחות מ-45 דקות תמימות במהלכן רבצה בכל אחד מארבעת החדרים שלו. כאמור, פיט רכש את האחוזה תמורת 8 מיליון דולר בשנת 2005, ומוכר אותה עכשיו במחיר מציאה של 13.75 מיליון דולר. מי אמר אקזיט רווחי ולא קיבל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניין אם יש לו עודף מעשרים מיליון. ריס חוקרת את הנכס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כנראה שדברים טובים באמת קורים לאנשים טובים, כי רק לפני כמה ימים פיט הציל אישה על סט סרט הזומבים החדש שלו, "World War Z", המצטלם בגלזגו בימים אלה. מתברר שבמהלך סצנת יריות, הניצבים אמורים היו להימלט בבעתה, אך אישה אחת איבדה שיווי משקל ונפלה. הניצבים שנכנסו חזק לדמויות שלהם, התעלמו מהקולגה הפצועה וכמעט שרמסו אותה, אך פיט הבחין בבחורה במצוקה, הרים אותה ולקח אותה למקום בטוח. היא בתמורה, אגב, התלוננה שכואבות לה הברכיים.

וואלה! סלבס בטוחה שמרווח של חמישה מיליון דולר על הבית במאליבו פיט יוכל להפריש ולרכוש לנופלת פיקה חדשה. שיהיה בכיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מציצה לשכנים? ריס חוקרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully