וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כוהנר ועומרי כספי זוגיים?

יוני פרוים | צילום: רפי דלויה, אביב חופי

29.8.2011 / 15:49

מקורבים לעומרי כספי טוענים כי הוא זה שהצליח להעלות חיוך על פניה של לירן כוהנר, לאחר הפרידה מאורן תורג'מן. מקורבים לדוגמנית טוענים שהיא ואורן בכלל בקאמבק. וואלה! סלבס מבולבלת

אחרי שדווח כי אקס מלכת היופי, לירן כוהנר והצמוד שלה בארבע וחצי השנים האחרונות, הדוגמן הלוהט אורן תורג'מן כבר לא, מתברר שכוהנר לא ממש יושבת בביתה ומבכה את סיום הזוגיות הפוטוגנית שלה, ואפילו המשיכה הלאה בצעדי דילוג.

מקורות יודעי דבר טוענים כי לאחר שפגשה את שחקן הכדורסל עומרי כספי באירוע של ווראייטי לפני כשבוע, נפגשו השניים לדייט סוער במיוחד.מקורבים לדוגמנית אישרו שהשניים אמנם חברים קרובים, אבל טענט כי הקשר ביניהם נטול כל אופי מיני.

לירן כוהנר, אורן תורג'מן. אביב חופי
בדרך לקאמבק. לירן כוהנר ואורן תורג'מן בזמנים יפים יותר/אביב חופי

יחד עם זאת, הגיעו לאוזני וואלה! סלבס גם דיווחים סותרים: "בזמן שאורן יושב בבית ומתגעגע, לירן כבר המשיכה הלאה", סיפר מקורב לזוג, "היא לא סיפרה לאף אחד על עומרי, אבל הוא סיפר לכמה חברים והם לא הצליחו לשמור על הפה", הוסיף מקורב אחר.

כאמור, השניים מכחישים את דבר הרומן נחרצות ומקורבים לדוגמנית אפילו מסרו לוואלה! סלבס שלא רק שאין בינה לבין הכדורסלן קשר רומנטי, היא ואורן אפילו נמצאים בשלבי חזרה זה לזרועותיה של זו.

סוכנות ADD סירבו להגיב על הידיעה.
לירון פנאן בשם כספי: "אין תגובה".

וואלה! סלבס ריבאונד. שלא יגידו שהיא לא מבינה בכדורסל.

מה אתם אומרים? יש או אין רומן? בואו להמר בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully