וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמו החברים של מרגול?

יוני פרוים | צילום: מערכת וואלה

29.8.2011 / 12:34

הבוקר הוגש כתב האישום נגד מרגלית צנעני, לפי הזמרת "התנהלה כאחרונת העבריינים". הקולגות שומרים על שתיקה וטמירה ירדני מגוננת: "אף אחד לא השפיע על אף אחד". וואלה! סלבס מסננת

מערכת וואלה!

היום (שני) בבוקר, אחרי שבועות סוערים בהם בילתה במעצר, הוגש כתב האישום נגד מרגלית צנעני בבית המשפט המחוזי בתל אביב. מכתב האישום עולה כי בזמן שכולנו צפינו במרגול על המסך הקטן כשופטת בתוכנית "כוכב נולד", היא הייתה מעורבת בסחיטה באיומים של אמרגנה אסף אטדגי, עירוב עבריינים בתוכנית הריאליטי, חבירה לגורמים בכירים בעולם התחתון ופנייה לבורר שיפתור את המחלוקת עם אטדגי.

אבל בעוד בקשת המעצר הייתה נחרצת בחומרתה ("הנאשמת התנהלה כאחרונת העבריינים והוגדרה על ידם כראש ארגון פשיעה וכ'אחת משלהם'"), הקולגות וחבריה של מרגול לתעשיית הבידור מעדיפים לשמור על שתיקה רועמת. אולי רועמת מדי?

כתב אישום נגד צנעני: "עירבה עבריינים בכוכב נולד". מערכת וואלה!
מרגלית צנעני, היום בהקראת כתב האישום/מערכת וואלה!

הראשון אליו התקשרנו לבקש תגובה לכתב האישום היה מנחה "כוכב נולד", צביקה הדר, שמריץ באופן קבוע דאחקות עם הנאשמת על המסך. הדר לא היה מוכן לדבר וניתק את השיחה. צדי צרפתי היה אדיב יותר ואמר בשיחה: "לא יכול, אין לי מה להגיד, אני מצטער". יאיר ניצני היה היחיד שהסכים להגיב: "אני לא חשתי בזה, עוד מוקדם לי. אני צריך ללמוד את פרטי כתב האישום". לגבי היחסים בינהם אמר: "היינו בקשרי עבודה". ואילו גל אוחובסקי, היחיד מבין השופטים שהגיע גם לבית המשפט ועמד לצידה של הנאשמת, סימס: "ממש ממש לא מגיב בעניין".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
צביקה הדר. אביב חופי
מה אמרתם? אין קליטה. צביקה הדר/אביב חופי

מפיקת "כוכב נולד", טמירה ירדני, התראיינה היום לתוכנית "עושים צהריים" בגלי צה"ל והגיבה לראשונה על הפרשה, והחשדות לפיהן ניסתה צנעני להטות את תוצאות כוכב נולד: "זאת עונה תשיעית ואף אחד לא השפיע על אף אחד, כל מתמודדי התוכנית חתומים ב'טדי הפקות'".

בהמשך התייחסה ירדני לעומר אדם ואמרה: "עומר אדם, כבודו במקומו מונח, עף מהתוכנית כי שיקר לגבי גילו. הוא עף למרות שידענו שהוא בעל איכויות ויכולת הצלחה יוצאת דופן. ההחלטה שלנו להוציא אותו נבעה מזה שהוא שיקר, רימה ואנחנו החלטנו שהתוכנית תהיה נקייה. אני שיחררתי אותו מהחוזה יום אחרי זה. זה שאסף אטדגי החליט לקחת אותו יום אחרי? אותי באופן אישי הקבוצה הזאת לא מעניינת". בסיום השיחה, פנה השדרן אל ירדני - "האם מיותר לשאול אם צנעני תחזור לשפוט בעונה הבאה של כוכב נולד?". "מיותר, אבל רק מחמלה", סיכמה ירדני.

וואלה! סלבס תמיד חלמה לנתק לעיתונאים את הטלפון בפרצוף

כתב האישום נגד מרגול: "עירבה עבריינים ב'כוכב נולד'
איך הסתבכה מרגול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully