וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס מצטלמת טופלס

שירות וואלה! סלבס

25.8.2011 / 12:05

אחרי שהפכה לאישה נשואה ומהוגנת, קייט מוס חוזרת לעשות את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב: להוריד חולצה מול המצלמה. וואלה! סלבס שורפת חזייה

אחרי שהתחתנה בחודש יולי האחרון עם חבר להקת 'הקליז' ג'יימי הינס בחודש יולי, חשבנו שאולי עכשיו קייט מוס תחליק לתפקיד הרעיה המהוגנת. אז זהו, שלא. מוס הצטלמה השבוע בלוק החביב עליה - נטולת חלק עליון - ללוח השנה של חברת "פירלי" וחשפה את הגוף המושלם שלה. שנזכיר למישהו שהיא כבר בת 37?

הצילומים של מוס הערומה פורסמו במגזין "ואניטי פייר" האיטלקי, ולוח השנה המדובר יושק בחודש דצמבר בניו יורק. התמונות צולמו באי הצרפתי קורסיקה, והשטח כולו גודר על ידי שומרי ראש, שהגנו על מוס ועל הצלם, מריו סורנטי (שדרך אגב, גם יצא עם מוס לתקופה במהלך הניינטיז), מפני מעריצים חרמנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקור על הסט סיפר לאתר "דיילי מייל" הבריטי: "העבודה הייתה פנטסטית, הצילומים משקפים את היופי הנשי והבנות שהצטלמו נראות ממש, ממש סקסיות". לוח השנה של חברת "פירלי" יוצא לאור כבר למעלהמ-40 שנה, והתפוצה המצומצמת והיוקרתית שלו, (הנסיך אנדרו הוא מנוי קבוע), הפכה אותו לנחשק במיוחד עבור סלבריטאיות. השנה למשל, חוץ מקייט מוס, הצטלמה לקלנדר גם מילה גובוביץ'.

לוואלה! סלבס יש עדיין לוח שנה של אדם מהאייטיז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully