וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אישתו של וויל סמית גונבת לג'ניפר לופז את הבעל

25.8.2011 / 11:01

יומיים אחרי שהצהובון האמריקאי "in TOUCH" האשים את ג'יידה פינקט בבגידה עם מארק אנתוני, וויל סמית' ואשתו הנואפת יוצאים לקפה, מאפה ופפראצי מתואם היטב. וואלה! סלבס בוחשת בשמועות

לא רק פליטי ריאליטי מתאמים פפראצי, גם כוכבי הוליווד עושים את זה כשהם צריכים להוכיח נקודה.
רק לפני יומיים רעדה האדמה כאשר נפוצו שמועות על כך ש-13 שנות נישואיהם של וויל סמית' וג'יידה פינקט באו לקיצם בסערה, עם שמועות על רומן לכאורה בין פינקט סמית'
למארק אנתוני, האקס של ג'ניפר לופז. הצהובון האמריקאי "in TOUCH" אפילו הקדיש לסקופ את השער שלו פלאס כותרת שלא משתמעת לשני פנים: "ג'יידה גונבת לג'יי לו את הבעל!". בתוך הכתבה סופר על הרומן הסודי של השניים, שהתרחש בעיקר בבתים של הזוג סמית' ברחבי לוס אנג'לס. עוד דווח כי וויל תפס, לכאורה, את השניים כאשר הגיע במפתיע לאחוזה סודית של בני הזוג בהוליווד, כשהוא מבוסם קלות ותפס את השניים על חם. לפי הצהובון, וויל פרץ בדמעות והתמוטט על הרצפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמעות? בגידות? הצחקתם אותם. וויל וג'יידה זוגיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנו בן ה-18 של וויל מנישואיו הקודמים, טריי, הגיב לשמועות על אביו ואמו החורגת וצייץ בחשבון הטוויטר שלו שהכל שטויות וכי האייטם לא נכון. דוברם של השניים שחרר הצהרה, כי מדובר בשמועות מרושעות בלבד וכי לא מומלץ להאמין לכל מה שכתוב בעיתון.
הזוג שלא הסתפק בהכחשות וציוצים בטוויטר, דאג לצאת לקפה מעבר לפינת הרחוב שלהם, כשהם מקפידים לחייך בלי סוף, לדגמן זוגיות מושלמת ובעיקר להפריח אהבה אין קץ לאוויר העולם.

וואלה! סלבס לא מאמינה לשמועות, אלא רק למכשפה שלה

למי אתם מאמינים? בוא להצביע בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully