וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון מדלי העיד בפרשת מרגול

יוני פרוים

23.8.2011 / 16:28

דורון מדלי הגיע במהלך השבוע לתחנת המשטרה על מנת למסור עדות בנוגע לפרשת מרגול. וואלה! סלבס חוקרת

בזמן שמדינה שלמה מתעסקת בתמונת המעצר של מרגול שגלשה לתקשורת, בשקט בשקט הגיע בתחילת השבוע המפיק המוזיקלי דורון מדלי לתחנת המשטרה וזאת בכדי למסור עדות לגבי פרשת מרגול.מסתבר, כי שמו של מדלי המשמש מאז שנת 2009 כמנהל האמנותי של הזמר עומר אדם ואף כתב לו מספר שירים, עלה פעמים רבות בחקירה ולכן הוא זומן לתת עדות.

מדלי, כך מספרים מקורבים, היה זה שתיווך בין אדם למנהלו אסף אטדגי, אותו הכיר מדלי עוד בתקופת "כוכב נולד", אז ייצג אטדגי את הראל מויאל ויהודה סעדו. הקשר בין מדלי לאדם נוצר לאחר ששמע את הזמר הצעיר מבצע בכוכב נולד את שירו "אבא" והבטיח שיכתוב לו שיר במתנה. כזכור, אדם נאלץ לפרוש מהתחרות היות ושיקר לגבי הגיל. מדלי שמר על קשר עם משפחתו של אדם וכאשר חיפשו מנהל היה מדלי זה שהמליץ להוריו של אדם לשכור את שירותיו של אסף אטדגי.

דורון מדלי הראל סקעת. יוני טובלי
אני חבר תומך ומחבק. דורון מדלי/יוני טובלי

דורון מדלי מסר בתגובה: "כל הסיטואציה מסביב לפרשה של מרגול היא מאוד קשה ולא נעימה עבור אנשים כמוני שקשורים אליה רגשית וקרובים אליה. אצלי זה אפילו יותר קשה כי אני גם חבר קרוב של אסף אטדגי ומשמש כמנהל האומנותי של עומר אדם. בתור אדם שחי ועובד בתעשייה הזאת יש תחושה, לא רק שלי, אלא של רבים מחבריי של מצוקה וכאב לב, מהרמה הבסיסית של לראות אישה שקרובה ללבך נמצאת במצב כזה. זו תחושה משותפת לכל האנשים שעבדו בסביבתה. אנחנו כולנו מחזקים אותה ומקווים לסוף טוב".

וואלה! סלבס מזהה חברות טובה כשהיא רואה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully