וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר גארנר בהיריון שלישי

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק -gettyimages

23.8.2011 / 10:51

השחקנית ג'ניפר גארנר אישרה היום שהיא ובן אפלק מצפים לצאצא שלישי. האם זאת הדרך שלה לחסום את האקסית, ג'ניפר לופז, מלנסות להתקמבק אל בעלה? וואלה! סלבס עושה בייביסטר

וואלה! סלבס שלחה היום בבוקר חבילת חיתולים ומטרנה לשחקנית ג'ניפר גארנר, שאישרה כי היא ובעלה בן אפלק מצפים ליורש או יורשת שלישית.

יחצנם של גרנר ואפלק, (שניהם בני 39) אישר כי השניים "נרגשים" לקראת התוספת החדשה למשפחה. לזוג, שחגג בחודש יוני את יום הנישואים השישי (שזה, בשנות הוליווד, מקביל לחתונת היובל), יש כבר שתי בנות פוטוגניות - ויולט (5 וחצי) וסרפינה (שנתיים וחצי).

ג'ניפר גארנר, בן אפלק. Christopher Polk, GettyImages
שנחתים את העובר על חוזה דוגמנות כבר מעכשיו? גארנר ואפלק/GettyImages, Christopher Polk

גארנר נצפתה עם בטן מבצבצת עוד בחודש מאי, והצהובנים בארצות הברית לא ממש חיכו להודעה הרשמית כדי להכריז שהיא מעוברת, תוך שהם מאשימים את הפרידה של ג'ניפר לופז ומארק אנתוני בהריון המפתיע. בין האייטמים שפורסמו בזמנו, ניתן היה למצוא גם כמה ציטוטים של מקורבים לזמרת שהיו מוכנים להשבע כי לופז מתכננת קאמבק לזרועותיו של אפלק, וכי גארנר נכנסה להריון בעיקר כדי לגרום לבעלה להשאר בבית. שמח בהוליווד.


השחקנית מבחינתה שמרה על קור רוח והודיעה שגם אם היא קצת מעוגלת - זה לא בהכרח אומר שהיא בהיריון. "תמיד יש לי קימורים", היא סיפרה לאיזה מגזין הורים אחרי לידת בתה השנייה. "וזה לא משנה אם אני בהיריון או לא. אני רק משתמשת בהיריון כתירוץ לאכול יותר גלידות ושוקולד, אבל היי, זאת פשוט אני". גם אנחנו, לולי.

גארנר מקדמת בשבועות האחרונים את סרטה החדש, "The Odd Life of Timothy Green", ואפלק עובד כרגע על שני סרטים שצפויים לצאת בשנה הבאה.

וואלה! סלבס אף פעם לא צריכה תירוצים בשביל לרדת על גלידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully