וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס ונועם טור באיטליה

יוני פרוים | צילום: אביב חופי

22.8.2011 / 10:20

כנראה שקרן פלס לא יכולה להפסיק להתרחק מתל אביב. אחרי שארזה את פקלאותיה ועברה למעונו של החבר החדש, נועם טור, בבית ינאי, השניים יצאו לנופש באיטליה. וואלה! סלבס פיצה ופסטה לקחת

אחרי שאיחדו כתובות והספיקו להתבליין במסיבה של טייסטו בחמישי האחרון, קרן פלס והצמוד החמוד שלה, נועם טור, החליטו לחזור לזירת הפשע ולשחזר את הרומנטיקה באירופה, אז הם ארזו את עצמם וטסו באישון לילה לחופשה בת שבוע ימים ברומא, איטליה. פלאשבק: נועם וקרן הכירו באפריל האחרון כאשר השניים שהו בחופשת סקי בצפון איטליה, בסיומה המשיכו הדביקים לבילוי רומנטי בונציה.

השניים אמנם החליטו שהם עבדו מספיק קשה והגיע הזמן לצאת לחופשה, אך אל דאגה, בויקיישן של השניים לא תמצאו רק פלז'ר, כי על פי מקורבים, נועם ישלב במהלך הנסיעה גם מעט ביזנס ובין ביקור בפיאצה לצעידה בוותיקן, הוא יבדוק לוקיישנים עבור חברת הטיולים שברשותו, "נועם טורס". אנחנו בטוחים שקרן תמצא זמן לכתוב גם על זה שיר. או טור לעיתון. או סטטוס.

אפרופו סטטוס, פלס כמובן לא התאפקה וכתבה את הסטטוס הראשון שלה הישר מהדיוטי פרי: "אין כמו סנדביץ' יבש בדיוטי". תתפלאי. לעומתה, טור הלך על הסגנון החיובי ורגע אחרי הנחיתה באיטליה כבר הספיק לצייץ לאוויר העולם את הציוץ האופטימי הבא: "איזה כיף להיות ברומא!!! מישהו צריך משהו?".

חוץ מוילה באגם קומו, וואלה! סלבס מחכה לפאקט שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully