וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור מומסן מסריחה

שירות וואלה! סלבס

18.8.2011 / 13:13

אם הרחתם צחנת מוות באזורכם, כדאי שתבדקו אם טיילור מומסן לא עברה בסביבה. אל תדאגו, היא לא נעלבת: "סורי, אין לי זמן להתקלח". וואלה! סלבס בגירודים

לאחר שאנשי "אחת שיודעת" הודיעו שהם לא מוכנים יותר להתמודד עם אחת מכוכבות הסדרה, טיילור מומסן, ובעטו אותה מהקאסט בבושת פנים, פצחה השחקנית בקריירת שירה ויצאה לסיבוב הופעות עם להקתה, "the pretty reckless". אממה גם במהלך סיבוב ההופעות הביזארי, אנשי הפקה שונים הודיעו שהיא טינף מתהלך על שניים וביקשו ממנהליה לוודא שהיא מתנקה אחת לכמה זמן.

טיילור מומסן. Astrid Stawiarz, GettyImages
מאמי, בלי דיאודורנט לא מרימים ידיים. טיילור מומסן/GettyImages, Astrid Stawiarz

בראיון למגזין "אל" היוקרתי, הגיבה מומסן להאשמות ותירצה את עננת הסירחון המתנוססת מעליה בכך שהיא נורא עסוקה ושכשהיא בסיבוב הופעות אין לה זמן להתקלח.

אז למה יש לה זמן, אתה שואלים? ובכן, מתברר שהבלונדה המלוכלכת מבלה את רוב הזמן שלה במריחת צלליות שחורות, או כמו שהיא אומרת: "כמה שיותר שחור יותר טוב".
הכוכבת כל כך אובססיבית לצללית השחורה שלה עד שסיפרה בראיון למגזין שבמקום סבון וכלי רחצה, היא מעדיפה לארוז כמויות מסחריות של איפור שחור. ומה קורה אם נגמר לה? לטענתה כל דבר שחור שאפשר למרוח על הפנים יספק אותה. טינף, כבר אמרנו?

אם כל זה לא דיי, אז ההוליוודית סיפרה בראיון שהיא גם לא מעריצה גדולה של להחליף בגדים והודיעה שיש לה כמות בגדים קטנה שהיא מעצבת מחדש אחת לכמה זמן, וככה יוצא שהיא לובשת כל הזמן את אותו הדבר וזה רק נראה אחרת. וואלה! סלבס היתה עושה לה "ספוטד" אבל היא קצת נגעלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully