וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מרגול: הסלבס שעושים צחוק מהחוק

וואלה! סלבס

17.8.2011 / 15:10

לא רק מרגלית צנעני הסתבכה עם רשויות החוק: בעקבות הפרשה האחרונה והרותחת, החלטנו להזכיר לכם חלק מהסיפורים שהכי הסעירו את הביצה. וואלה! סלבס כוכבת פלילית

פרשת מרגלית צנעני יצרה סערה בביצה, אבל צריך לזכור ששופטת "כוכב נולד" היא לא הראשונה שהסתבכה עם החוק. הנה עוד כמה שזכו לראות בית משפט מבפנים:

על סמים וכוכבים

הרבה לפני שסלבס דלי תקציב חגגו בחדרי שירותים עם מבסוטון וחגיגת, ברי סחרוף כבר ישב בכלא על אחזקת הרואין. בשנת 1985 פשטו שוטרים על ביתו של סחרוף, שם מצאו כמות קטנה של הסם. את שמונת החודשים הבאים הוא בילה בבית הסוהר. כמה שנים אחרי, בתחילת שנות ה-90 גם דוגמנית העל גלית גוטמן, אז חיילת שובבה, התנסתה בסמים קלים ומצאה את עצמה יושבת בכלא צבאי.

עוד פרשיה שהרעידה את הביצה התרחשה במאי 2010, כאשר עדי אשכנזי חזרה לביתה בסיום הופעה והופתעה למצוא שם חוקרי משטרה שביקשו לערוך חיפוש בדירתה. החיפוש האינטנסיבי העלה פחות מ-10 גרם של חשיש ואחרי חקירה קצרה במשטרה, הקומיקאית שוחררה לביתה ללא ערבות.

עדי אשכנזי. אביב חופי
אופסוש, רק גידלתי עציץ. עדי אשכנזי/אביב חופי

יא גנוב!

שש שנים לפני שנפל קורבן להתעללות מינית לטענתו בתוך הווילה של "היכל התהילה", אבי ביטר התארח בתכנית האירוח המצליחה של מיכל זוארץ בערוץ הראשון. בסיום הצילומים גילו חלק מהאורחים ואנשי הצוות כי הטלפונים הסלולאריים וכמה מהארנקים שלהם נעלמו ומיהרו להאשים את ביטר האומלל. הזמר הוזמן לחקירה ובסיומו של דבר כל ההאשמות התפוגגו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אבי ביטר. אביב חופי
הוא זכאי. אבי ביטר/אביב חופי

לא עושים פאנלים

בתחילת שנת 2010 התדפקו פקחי יחידת עוז של רשות ההגירה על דלת ביתה של מירי בוהדנה וגילו לתדהמתם עובדת זרה מסין אשר על פי החשדות עסקה בעבודות משק בית בביתה של הכוכבת למעלה משנתיים. בוהדנה ההמומה לא הבינה איך עושים לה את זה ושחררה לאוויר תהיה גאונית: "מי ינקה עכשיו את הבית לקראת פסח?". שאלה טובה. בסוף אותה השנה, משל לא קראו וואלה! סלבס מעולם, נתפסו עובדים זרים גם בביתם של אלי יצפאן ורינת גבאי.

מירי בוהדנה. אביב חופי
שאני אשפשף? מירי בוהדנה/אביב חופי

קבלות או לא להיות

בקיץ 2003, המסלסל הלאומי דאז, מושיק עפיה, הוזמן לחקירה במשרדי מס הכנסה. לטענת החוקרים, הזמר לא הצהיר על הכנסות של מאות אלפי שקלים, ולמרות שדיווח על הכנסות קטנות בהרבה, רכש לעצמו בדרך פלא מכונית יגואר והתגורר בדירת יוקרה. עפיה הכחיש את החשדות ושוחרר לביתו.

כמה שנים אחרי, בתחילת שנת 2010 גם קובי פרץ נחקר בחשד להעלמת הכנסות. בכספת שנמצאה ברשותו נחשפו יותר מ-300 אלף דולר, כעשרת אלפים אירו ו-180 אלף שקל. הכל במזומן. רגע לפני שכתבי הרכילות הספיקו להתאושש מהדרמה, גם משה פרץ הוזמן לחקירה על די רשות המסים, בחשד להעלמת מס בהיקף של מיליוני שקלים. שני התיקים עדיין נידונים בבי המשפט.

בתחילת שנת 2011 זומן גם אייל גולן לחקירות במשרדי מס הכנסה. מטעמו של גולן נמסר שהם אלה שיזמו את בדיקת הספרים. וואלה! סלבס כבר מוציאה חשבוניות.

קובי פרץ במפגש מעריצים. שוקה כהן
בעזרת השם ומס הכנסה. קובי פרץ/שוקה כהן

מי נתן לך רישיון?

בשנת 2007 מייקל לואיס ירד לחופשה באילת ונתפס כשהוא טס במהירות של 139 קמ"ש בכביש הערבה. השוטר לא התרשם מהכוכב הלוהט ונתן לו דו"ח פלאס נקודות. באותה השנה, הוגש כתב אישום גם נגד דוגמנית העל אילנית לוי עקב נהיגה תחת השפעת אלכוהול. אז זה הסתיים בשלילה קצרה ונהג צמוד. קצת אחרי, הדוגמנית נעצרה על ידי שוטר תנועה שדיווח לה ש-169 קמ"ש זה לא מגניב.

עברו להם שלוש שנים ולוי עושה זאת שוב: לאחרונה נשלל רישיונה של אילנית בשנית לאחר שנתפסה כשהיא נוהגת תחת השפעת אלכוהול. כתב האישום הופחת ולמזלה של הפצצה, היא לא תיאלץ לעבור תיאוריה וטסט בפעם השנייה. מקווים בשבילה שאלירז לא יצטרך למלא מקום בשום תכנית ויוכל להסיע אותה ברחבי העיר.

בואו לדבר על פרשת מרגול בפייסבוק

אילנית לוי. אביב חופי
חולת הגה. אילנית לוי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully