וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גב פשטי הולך שוב על המיליון

יוני פרוים | צילום: טל א

17.8.2011 / 11:56

פחות מחודשיים אחרי שהפסיד את המיליון לאירית רחמים, גב פשטי נכנס שוב לריאליטי, אבל הפעם מבטיח שהכסף יבוא רק במקום השני אחרי האהבה. וואלה! סלבס כבר לגמרי מאוהבת

טל אנגלנדר

האווירה בבית "הדור הבא 24/7" מבעבעת: כמה שניות אחרי העזיבה של ענת, נכנס הרווק והאקס שורד, גב פשטי, לצלחת הפטרי ההורמונלית, והוא יתחרה מול איתן אורבך על ליבן של הבנות (או שבעצם, כל הבנות יתחרו על הלב שלו?).

בפעם האחרונה שפשטי התראיין, ממש אחרי שהפסיד את צ'ק המיליון לאירית רחמים הוא סיפר שהוא "ממש לא מתחבר" לעולם הפרסום ו"מתכוון לחזור לחיים שלי כמה שיותר מהר". אתמול, מן הסתם, הוא כבר נשמע אחרת: "הייתי אז שנייה אחרי הגמר ועבר מספיק זמן מאז. עכשיו באה ההצעה האטרקטיבית הזאת וקפצתי", הוא הסביר.

בביקורו הקודם של גב בוילה, אז נכנס ביחד עם נירו לוי וקובי פרץ במקום פמליית החברים של איתן, אחז האקס-שורד בחברה העונה לשם מיכל. "היינו אז בתקופה לא קלה, כבר היינו בתהליכי פרידה. ניסינו ובסוף החלטנו להמשיך הלאה איש לדרכו". אז לא, אין לו עדיין פייבוריטית מסומנת, אבל הוא מחכה לראות את הרווקות החדשות שייכנסו בקרוב למתחם. "בסופו של דבר, מה שחשוב זאת הכימיה. לאהבה אין חוקים ואין לה הגיון". פואטי משהו.

ורגע, ומה עם המיליון? "פעם אחת נכוותי עם המיליון, והפעם אמרתי לעצמי 'מה שיהיה יהיה'. פה יש רגש, יש דברים אחרים שמעורבים". וואלה! סלבס לא הייתה מוכנה לוותר על הצ'ק. ככה היא, נערה חומרנית.

עריכה: אמיר קוטיגרו

צפו בשידורים חיים מסביב לשעון

בואו להיות חברים של "הדור הבא 24/7" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully