וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי פנוי

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק -gettyimages

16.8.2011 / 17:16

נכון שאתם ישנים הרבה יותר טוב בלילה בידיעה שיש עוד נסיך אחד פנוי? אז זהו, שהיום תוכלו לישון ממש מצוין - כי הנסיך הארי זרק את דוגמנית הלנז'רי שלו. וואלה! סלבס מאוהבת

בנות, יש עוד תקווה: המגזין הבריטי "דיילי מירור" פרסם היום כי הנסיך הארי בעט את הגרופית שהסתובבה איתו בחודשיים האחרונים, דוגמנית הלנז'רי פלורס ברודנל. הסיבה, לטענת אותו מגזין, היא שהארי מרוכז מדי בקריירה הצבאית שלו, ואין לו זמן לבלונדיניות בהלבשה תחתונה. ממש סדר עדיפויות בריא.

הנסיך הארי בחברת גורים במרכז לאילוף. GettyImages
יששש, הוא רווק. הנסיך הארי/GettyImages

הנסיך הארי התחיל לצאת עם הבלונדה בתחילת חודש יוני, אבל חוץ מפעם אחת, לא נראה איתה בפמובי. חברים של הג'ינג'י המלכותי ריכלו למגזין "פיפל" כי הארי מאוד נהנה להעביר איתה את הקיץ, אבל עכשיו הגיע הזמן להשקיע יותר בצבא. "הוא מאוד מרוכז בקריירה שלו ומעוניין לחזור לאזורי מלחמה", סיפר מקורב לבית המלוכה.
השאלה המעניינת היא, האם הארי עזב את דוגמנית הלנז'רי לטובתו גיסתו פיפה? אחרי גל השמועות על הרומן הנרקם ביניהם במהלך ההכנות לחתונה המלכותית, לא נתפלא שבקרוב הגיסים יהפכו לנאהבים.

בשבועות הקרובים אמור הארי לטוס לארצות הברית, שם יתאמן בהטסת הליקופטרים מעל הרי הרוקי, ויחזור לאנגליה רק לקראת חג הכריסמס. רגע, זה אומר שגם לפיפה הוא לא ירים פון?


וואלה! סלבס מיד קופצת על המציאה ושולחת לנסיך הצעת חברות בפייס. חסר לו שהוא לא יאשר אותה. בואו לבדוק אם הוא כבר אישר אותנו

פלורנס ברודנל, החברה של הנסיך הארי. Dave M. Benett, GettyImages
מה, אין לך זמן אליי? החברה הננטשת פלורנס ברודנל./GettyImages, Dave M. Benett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully