וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד האסלהוף לאירוויזיון?

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק -gettyimages

18.8.2011 / 9:44

אוי לעליבות: דיוויד האסלהוף שכח שהוא כוכב הוליוודי בדימוס, ובמקום לכתוב ספר זכרונות מטנף כמו שאר חבריו לז'אנר, הוא מתכוון לייצג את הולנד באירוויזיון. וואלה! סלבס דוז פואה

עולה עולה: הקהילה הגאה מסביב לעולם צהלה ושמחה עקב השמועות שנפוצו לאחרונה על השתתפותו של כוכב "משמר המפרץ" לשעבר, דיוויד האסלהוף בתחרות האירוויזיון.
לפי הצהובון ההולנדי "Nieuws.Nl", האסלהוף אמור לייצג את הולנד בתחרות ולעלות לבמה כחלק מצמד, יחד עם הזמרת הולנדית ניאל מוני.

האסלהוף בן ה-59, עומל בשנים האחרונות על קאמבאק במסגרתו כבר הספיק להיבעט מתכנית כישרונות מצליחה בבריטניה אחרי 3 עונות ועל הדרך גם לעשות בושות עם תכנית הריאליטי המשפחתית שלו, "ההאסלהוף'ס" שעלתה בארה"ב בשנה שעברה ובוטלה אחרי שני פרקים בלבד. למרות ההתרגשות, הף לא ממש אהב את הפרסומים סביב העולם ומיד דאג לעדכן את כל מי שמוכן היה לשמוע כי התחרות הזו היא חשובה, איכותית ומהממת "אבל הפלטפורמה הנהדרת הזו טובה בעיקר לזמרים וכותבי שירים צעירים שצריכים חשיפה". הוא, לטענתו, כבר לא שם. קהילת מעריצי האירוויזיון בהולנד מתעקשת במרץ כי הזמר אכן ישתתף בתחרות הקרובה מטעמם, ושכדאי שיפסיק לבלבל את כולם.

וואלה! סלבס עדיין תוהה: בוסניה הרציגובינה זה מקום אמיתי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully