וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי משקמת את לונדון

שירות וואלה! סלבס

16.8.2011 / 11:01

אנג'לינה ג'ולי לא מתרגשת מהמהומות בלונדון ולוקחת את הגירלז שיילו וזוהרה לעזור לבריטים בדרך הכי טובה שהיא יודעת: שופינג. וואלה! סלבס מגהצת

בזמן שהמתפרעים בלונדון בוזזים חנויות יוקרה, אנג'לינה ג'ולי מוכיחה שוב שלא סתם נתנו לה טייטל של שגרירת רצון טוב מטעם האו"ם, עובדה: הנה היא יוצאת להעלות את דירוג האשראי של הממלכה המאוחדת בסיבוב שופינג משפחתי ומתועד היטב. ההורסת ארזה את שתי בנותיה, זהרה (6), ושיילו (5) ולקחה אותם לפשיטה על חנויות הצעצועים בשכונת ריצ'מונד היוקרתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודווות. ג'ולי עם הבנות שיילו וזהרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ולי שלפה את הקרדיט קארד בחנות הצעצועים "toy station", וכמובן שבעלת החנות מיהרה לרוץ ולרכל על הביקור של הכוכבת לאתר ה"דיילי מייל": "היא קנתה המון דברים קטנים כמו למשל משחקי יצירה, מדבקות, קעקועים ועוד דברים לקראת טיול שהם תכננו". עוד הוסיפה בעלת החנות שהכוכבת לא השאירה חשבון נוסח הוליווד, אלא קנתה "בסכום ממוצע בחנות". פייר, התאכזבנו. לפחות הילדות הראו צ'ארם "ופיטפטו כל הזמן על הדמויות שהן אוהבות והן אוהבות פחות".

שבט ג'ולי-פיט נמצא כבר כמה ימים בחופשה בלונדון, והשבוע נצפו גם לוקחים את הילדים למחזמר "וויקד". וואלה! סלבס אוהבת רק את המחזה "עלובי החיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא, היא לא פוצצה עליהן. ג'ולי עם הבנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully