וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה חוגגת יום הולדת ב-50 אלף פאונד

שירות וואלה! סלבס

15.8.2011 / 16:38

סמסו מזל טוב למדונה שסוגרת היום 53 שנות קיום. רגע לפני שהיא פותחת את המתנה שקנתה לעצמה (מכשיר להמסת צלוליט, נשבעים), אתם קובעים איזה לוק אתם הכי אוהבים. וואלה!סלבס הולידיי

קולולו: מדונה חוגגת היום 53 שנות קיום. למרות שהיא נראית מעולה (מה זה מעולה, מדהים) לגילה, הנערה החומרנית מסרבת להשלים עם הגיל, ועושה הכל בשביל להמשיך להיראות צעירה. הצהובונים בבריטניה דיווחו השבוע כי הזמרת רכשה לעצמה מכונה להמסת צלוליט בשווי 50 אלף פאונד (כ-300 אלף שקלים). "מדונה תמיד הייתה מודעת לגוף שלה, אבל לאחרונה היא לוקחת את זה ברצינות רבה מתמיד", סיפר מקורב לזמרת. "היא משתמשת במכונה לפחות פעמיים בשבוע ושומרת יותר מתמיד על אחוזי שומן נמוכים בגוף. עלייה באחוזי השומן מאמללת אותה".

בנוסף, אם שמעתם על מאמן כושר אישי טוב, הפנו אותו אל מדונה מיד. לאחרונה פיטרה מדג' את מאמנת הכושר הפרטית שלה, טרייסי אנדרסון, והיא במצוד אחר מישהו חדש שיגרום לה להזיע. "מאז טרייסי, מדונה שכרה מספר מאמנים, אבל על אף אחד היא לא יכלה לסמוך כפי שהיא סמכה על המאמנת הקודמת, שהפכה לחלק מהמעגל הפנימי שלה".

בזמן שהא ממיסה את השומנים, אתם מוזמנים לבחור את הלוק האהוב עליכם מהקריירה המפוארת של המלכה האם. בינתיים, וואלה! סלבס אוכלת שתי חתיכות עוגה, אחת בשבילנו ואחת בשבילך.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully