וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי וציון ברוך עושים צ'ק אאוט

וואלה! סלבס

14.8.2011 / 22:57

חשבתם שבר רפאלי הרוסה אחרי הפרידה מדיוויד פישר? תחשבו שוב. היום המריאה הסנסציה ביחד עם הידיד האפלטוני ציון בריוך לשבוע טברנות ואוזו ביוון. וואלה! סלבס מתה שתהיו כבר ביחד

אחרי שהכריזה על עצמה כתושבת חוץ, בר רפאלי מנסה להצדיק את המעמד המיוחד, ולא מבזבזת יותר מדי זמן על אדמת תל אביב או בבוץ של ים המלח. היום היא כבר התעופפה עם ה-BFFית ציון ברוך החו"לה. היעד: שבוע ביוון. יאסו.

אחרי שבתחילת החודש נפרדה מהריבאונד שלה, איש העסקים דיוויד פישר, נערת הזוהר מנסה להיראות הכי מאושרת שיש. מאושרת כמעט כמו שהייתה אחרי הפרידה מליאו. ולמרות שבטוויטר היא מנסה ליצור את הרושם כאילו את הלילות היא מבלה מול הטלוויזיה (ומצייצת על כמה שהיא מסוגלת לראות שידורים חוזרים של "חברים" ו"סקס אנד דה סיטי" עד סוף החיים), בפועל היא מתנחמנת בידיד הכי טוב שלה, האיש והקוקו, ציון ברוך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדוגמנית היחידה שאמרה לי לא. ציון ברוך ובר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה תזכורת קטנה: בשבוע שעבר יצאו צילי וגילי להשתולל בסביבוב ברים בעיר תל אביב (שכלל דרינק בצפון דיזינגוף, וקראשינג למסיבה של ערוץ 10), והיום הם ארזו את הפקלאות וטסו לשבוע ביוון. האם הם יחלקו חדר? הממממ...

דרך אגב, זאת אינה הפעם הראשונה שהצמד בר & ברוך חולק נופשון ואף סוויטה במלון: בחודש אפריל האחרון הם יצאו לחופשה זוגית באילת (וגם עלו על מונית הכסף). בהתחשב בעובדה שברוך כבר הצליח להפיל בקסמיו בייבז אחרות כמו לינור אברג'יל ואסתי גינזבורג, אנחנו ממש, אבל ממש לא מבינות את מערכת היחסים המעוותת בין שניהם.

וואלה! סלבס רק מבקשת שתביאו לה איזו צ'וקולדה מהדיוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully