וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו באב: הזוגות שעשו לנו את השנה

וואלה! סלבס

15.8.2011 / 7:00

לכבוד החג הכי דביק בשנה, שגורם לנו להסתגר בבית ולבכות על מר בדידותנו, קבלו את מצעד הזוגות שאנחנו אוהבים לשנוא ושונאים לאהוב. וואלה! סלבס לנצח רווקה ממורמרת

יהודה לוי ונינט טייב

יאללה חתונה: כי התעשייה הזאת חייבת זוג אחד ממלכתי עם סיפור מהאגדות, ומה יותר טוב מילדת פריפריה שהתאהבה באליל הנוער שלה, ובסוף גם השיגה אותו? אויש, ואל תנסו להרוס לנו עם כל הדיבורים על גניבה מהחברה הכי טובה. חוץ מזה, הם לגמרי יודעים את העבודה ובואו נודה, הם הדבר הכי קרוב שיש לנו לבראד ואנג'לינה.

על מדרגות הרבנות: כי עם כל הרצון שלנו לזוג מלכותי, יש גבול לכמות הדביקות והקוצ'י-מוצ'י שאנחנו יכולים לספוג. במיוחד, כשזה מגיע בתלבושות ותסרוקות תואמות. חוץ מזה, בתור הזוג של העם, תדעו שלעם גם יש דרישות - עד שלא תספקו לנו קליימקס (אלבום בלונדון/ מכון כושר חדש לא נחשב)כמו חתונה או היריון, המניות שלכם נמצאות במגמת צניחה, בדיוק כמו האשראי של ארצות הברית. חבל, כי אנחנו באמת אוהבים אתכם.

יהודה לוי, נינט טייב. אביב חופי
יהודה לוי ונינט טייב/אביב חופי

קרן פלס ונועם טור

יאללה חתונה: כי המדע הוכיח שפלוס ומינוס תמיד נמשכים. בזמן שנועם למד איך להנהן עם הראש ולהיות יפה מבלי לומר יותר מדי, קרן פלס משתפכת וחושפת את נבכי ליבה בשירים מרגשים, שלא לומר הפסקול של כל הרווקות בתל אביב.

על מדרגות הרבנות: כי כמה הוא יכול לשתוק והיא יכולה לכתוב שירים? בשלב מסויים, קרן תרצה לחקור את האישיות העמוקה, רדודה ככל שתהיה של בן זוגה, ואנחנו בספק אם שיחות על דבורים וגלישה יכולות לעניין אותה לאורך זמן. ובואו לא נשכח, ותקראו לזה איך שתרצו, אבל קרן ידועה כמי שאוהבת להחליף את הגברים שלה כמעט כמו שהיא אוהבת להחליף להיטים.

קרן פלס, נועם טור. אביב חופי
נועם טור וקרן פלס/אביב חופי

אסתי גינזבורג ועדי קייזמן

יאללה חתונה: כי בסיפור שלהם יש הכל: דוגמנית עם בעיות השמנה, איש עסקים עם ילדה, ריבים מתוקשרים עם האבא, ובואו לא נשכח – קייזמן היה נשוי לעופרה שטראוס, שהיא ממש במקרה הדודה של החברה הכי טובה (לשעבר) של אסתי, אלינור קופלר. בקיצור, טלנובלה בויוה פלטינה.

על מדרגות הרבנות: כי לפעמים, אבל רק לפעמים, יש לנו קצת מוסר (ואל תתפסו אותנו במילה, כי נכחיש כל קשר), אבל לשבת בסלון של הדודה של החברה הכי טובה שלך, ולפנטז על בעלה, זה קצת פרברטי, אפילו לוואלה! סלבס, שיודעת מהי סטייה או שתיים.

עדי קייזמן, אסתי גינזבורג. אביב חופי
הכי טלנובלה. אסתי גינזבורג ועדי קייזמן/אביב חופי

מרינה מקסימיליאן בלומין וגילי מוסינזון

יאללה חתונה: כי אחרי אנחל בונני וההוא מהלהקה ההיא, הגיע הזמן שהיא באמת תמצא מישהו במימדים שלה ועם שגעונות כמו שלה (ושלא תבינו לא נכון, אנחנו חולים על המימדים האלה). חוץ מזה, אנחנו זוכרים להם חסד נעורים, כשבאו לעשות את האאוטינג הראשון שלהם ממש מתחת לאף שלנו. מתוקים.

על מדרגות הרבנות: כי פתאום גילי מוסינזון מוזמן לכל מיני השקות, מקבל קמפיין אופנה, ובקיצור – חוזר להיות מעניין. לנו זה מריח קצת פישי. יכול להיות שמישהו פה מנסה לגזור קופון?

מרינה מקסימיליאן בלומין, גילי מוסיזנון. אביב חופי
יאללה בלגן. מרינה מקסימיליאן בלומין וגילי מוסיזנון/אביב חופי

עידו רוזנבלום ויונית לוי

יאללה חתונה: כי נראה לנו שהוא היחיד שהצליח להוציא חצי חיוך מנסיכת הקרח. ואחרי ההפקה שהוא הרים ביום ההולדת שלה (מסעדה, ספארי והצעת נישואים – כל זה בערב אחד!) יש לנו למה לצפות. חוץ מזה, אין מה לעשות, המסתורין שאופף אותם רק עושה לנו את זה יותר.

על מדרגות הרבנות: כי האמת היא שוואלה! סלבס קצת מאוהבת בחשאי ביונית לוי, הנה אמרנו את זה. ותודו שהטייטל "לסבית" ייתן לה פור על תמר איש שלום.

יונית לוי, עידו רוזנבלום. שוקה כהן
משקיע. עידו רוזנבלום עם יונית לוי/שוקה כהן

דנה ספקטור ורן שריג

יאללה חתונה: כי כמה שזה נשמע דביק, צריך לתת קרדיט לשני אנשים שהלכו אחרי הלב (והרייטינג) שלהם, בחרו בדרך הקשה וגם על הדרך הצליחו לקבל חוזה טאלנט (אמנם בערוץ 24, אבל היי). זה מה שנקרא למצות את החיים.

על מדרגות הרבנות: כי די, נמאס לנו לשמוע את החפירות שלכם. לאהוב זה נחמד, אבל למה זה צריך לתקוף אותנו סימולטנית מהטלוויזיה ומהעיתון? די, תרפו. ובואו לא נשכח את א'.

דנה ספקטור, רן שריג. אביב חופי
ערים. דנה ספקטור ורן שריג/אביב חופי

ליאונרדו דיקפריו ובלייק לייבלי

יאללה חתונה: כי שניהם בלונדיניים, שניהם שחקנים, שניהם מדברים הוליוודית שוטפת והכי חשוב – הם לא מסתירים את הפנים. בקיצור, עם כל הציוניות ועם כל הכאב שבדבר, מישהו צריך להגיד שהם פשוטו מתאימים.

על מדרגות הרבנות: במקרה הזה, קוראים לה בר רפאלי.

איזה זוג אתם הכי אוהבים לשנוא? בואו להצביע בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully