וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה מסיבה: הסלבס שחוגגים כל השנה

יוני פרוים

13.8.2011 / 11:14

יש סלבס שלא מחכים לוויקאנד בשביל לצאת לעוד מסיבה. קבלו את האנשים שבשבילם כל החיים הם פארטייה אחת גדולה. וואלה! סלבס דנסינג קווין

מיכל אמדורסקי

בשנות ה-90 הייתה מיכל אמדורסקי הבחורה שראיתם בכל מועדון, על כלבמה ובכל בר. עם השנים, הנישואים והילדים, הבחורה קצת התברגנה והקפידה שלא להראות את פניה בכל מקום (מלבד אירועים יחצ"ניים, כמובן). התפנית הגיעה אחרי הגירושים: מיכל החליטה שעם כל הבאסה שבדבר, שום דבר לא יעצור אותה, וחזרה לקרוע את רחבת הריקודים. כמו שאומרים - הרגלים ישנים לא משתנים.

מיכל אמדורסקי. אביב חופי
הרגלים ישנים לא משתנים. מיכל אמדורסקי/אביב חופי

אושרי כהן ואיתי תורג'מן

בנץ ואריק של עולם המועדונים, הבינו שעם כל הכבוד להנאה שלהם, למה לא לעשות מזה כסף? כהן ותורג'מן החליטו לפתוח שני מועדונים, בהם הם משכנים את כל החברים המפורסמים שלהם, ועל הדרך מוצאים לעצמם דייטים. הפלוס: ככה הם גם לא צריכים לשלם על הדרינקים של הבחורות. תודו שזה גאוני.

אושרי כהן חוגג יום הולדת עם איתי תורג'מן, TLV, ינואר 2010. אביב חופי
צילי וגילי של הקלאבים. אושרי כהן ואיתי תורג'מן/אביב חופי

עמיר גולדברג

את עמיר גולדברג רובכם מכירים מהתקופה בה היה כלוא בבית "האח הגדול", אבל מי שמסתובב בתל אביב, בוודאי זיהה את עמיר מהמועדונים בהם הוא שותף, כמו למשל ה"יאיא" ו"הפינגווין". אמנם הלרלרלת של של עמיר על עסקיו בתוכנית לא הביאה לו את המיליון, אבל היא בטח ובטח הביאה מספר לא קטן של מבלים, שהגיעו להתחכך ב-15 דקות התהילה שלו תוך כדי הזרמת כמה ג'ובות לקופת המשקאות.

עמיר גולדברג. אביב חופי
הצ'ייסר על חשבוני. עמיר גולדברג/אביב חופי

ליהיא גרינר

השקות, מסיבות, ארועים, הכל מהכל והכל ביחד. ליהיא גרינר לא בוחלת בכלום, וכלום לא בוחל בה. מאז יצאה האמריקאקאית מבית "האח הגדול", היא לא מפספסת שום מתנה או פלאש. גרינר אגב, לא מסתפקת רק במסיבות ובאירועים באזור המרכז אלא מדרימה מידי פעם לאילת ואפילו לחו"ל (כמו למשל הנסיעה לבוקרשט על חשבון אירית רחמים), שם היא מתעדת את עצמה, ללא כל בעיה, במסיבות על שפת הבריכה.

ליהיא גרינר. אביב חופי
סו אקסייטד. ליהיא גרינר/אביב חופי

אסי עזר

האיש והציוץ, האקטיביסט הפעיל והחבר הכי טוב של בר רפאלי(לפחות על פי הטוויטר), הוא בליין לא קטן. אולי תדמית ההומו-יורם-חמוד עובדת עליכם, אבל אסי מנצל כל הזדמנות לבלות, להתחכך, וכמובן לא לשכוח – לעדכן בזמן אמת (למקרה שיש צלם פפראצי באזור) ולתעד (למקרה שהצלם פספס). מה שכן, יאמר לזכות הבחורון שהוא יודע לגוון בין סוגי הבילויים בין אם זה ערב עם חברים, מסעדות או מסיבות גייז.

אסי עזר. עומר מירון
בליין בזמן אמת. אסי עזר/עומר מירון

אסף אמדורסקי ודנה פרימן

הגרוש של מיכל ואיש חיי לילה בזכות עצמו עם בת זוגו דנה פרימן, בהחלט נותנים פייט למיכל במחלקת הקלאבינג. אמדורסקי משמש בשנים האחרונות כ-דיג'יי ומתקלט באופן קבוע בליין ה"צ'יזקייק". פרימן, אושיית לילה בעצמה חוטאת גם היא בתקלוט ויחד הם הכי עושים את תלאביב.

אסף אמדורסקי, דנה פרימן. אביב חופי
עושים את תל אביב. אסף אמדורסקי ודנה פרימן/אביב חופי

אורית פוקס

אורית פוקס - אי אפשר איתה ואי אפשר בלעדיה. מההשקה של הבושם הכי עולב למסיבה הכי טראשית , בובת הבראת האנושית לא מפספסת ולא פוסחת. למעשה, היא העדות החיה לבחורה שקיימת אך ורק במדורי הרכילות וכל עולמה ניזון מפלאשים ופרובוקציות (נחש, מישהו?). בכל אירוע שהיא מגיעה פוקס בהחלט יודעת למשוך את הפוקוס .

אורית פוקס. אביב חופי
מושכת את הפוקוס. אורית פוקס/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully