וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון בדרך לחופה?

שירות וואלה! סלבס | צילום: רויטרס

11.8.2011 / 12:10

הצהובונים בארצות הברית גועשים: האם ג'ניפר אניסטון בדרך לחופה? ועוד יותר משמח - האם היא גם בהיריון מהבויפרנד ג'סטין ת'רו? וואלה! סלבס מודיעה לך: בראד פיט הוא לא

האם ג'ניפר אניסטון בדרך לחתונה שנייה? אם לשפוט על פי הצהובונים בארצות הברית, היא לגמרי כן. פרצופה של אניסטון מרוח השבוע גם על שער ה"סטאר", גם על שער "אין טאץ'" וגם על זה של "אס וויקלי", וכולם מספרים, בדרך כזאת או אחרת, שאניסטון, שמתחזקת בחודשים האחרונים ריליינשיפ עם ג'סטין ת'רו, מתכננת להגיד לו 'איי דו' בדצמבר הקרוב, וגם מעלים את הספקולציה שהגברת (כבר בת 42) מעוברת.

ג'ניפר אניסטון. Jasper Juinen, GettyImages
אולי הפעם? ג'ניפר אניסטון/GettyImages, Jasper Juinen

על פי המגזין "אין טאץ'" אניסטון ממהרת להתמסד מכיוון שהיא כבר בהיריון. "הם מתכוונים להתחתן עד סוף השנה, אם לא עד סוף הקיץ", מרכל חבר של הכוכבת. המגזין "אס וויקלי" מספר שבחופשה האחרונה שלהם בהוואי, השניים חיפשו טבעות לחתונה, וגם "התכוננו לתינוק". מה זה אומר? שאניסטון עשתה ניקוי רעלים ויוגה במשך 45 דקות כל יום. מקסים. לסיום, שולף מגזין "סטאר" את התותחים הכבדים, ומראיין חברים של אניסטון שמוכנים להישבע שהיא בהיריון מכיוון שהיא "נראית זוהרת ולא שותה". בנוסף, הם מוסיפים פרטים על החתונה ומציינים שהיא תתרחש בקאבו סאן לוקאס, במקסיקו, וכי ג'ן "בטוחה" שהוא האחד.

וואלה! סלבס מוכנה כבר להאמין להכל, רק יאללה, יש לך חתיכת פער להדביק עם אנגל'ינה.

ג'סטין ת'רו. Evan Agostini, GettyImages
הכי יפוער. ג'סטין ת'רו/GettyImages, Evan Agostini

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully