וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על החתונה של אתי חליווה

יוני פרוים | צילום: אביב חופי

10.8.2011 / 11:17

500 אורחים, 2 שמלות וירח דבש במזרח הרחוק. קבלו את כל הפרטים על החתונה של אתי חליווה וצח דותן שמתוכננת לסוף אוקטובר. גם אירית רחמים תהיה שם. וואלה! סלבס מכינה את השמלה

אחרי שהראנו לכם את היהלומה שקיבלה אתי חליווה מבן זוגה צח דותן, קבלו את כל הדיטיילס על החתונה. פתחו יומנים: חליווה ודותן יגידו 'איי דו' בסוף אוקטובר (התאריך עדיין חסוי) בחתונת שישי צהריים ב"וילה מלצ'ט", וילה היסטורית שנבנתה על חוף הכנרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי ששכח, זאת הטבעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

במוזמנים: 500 אורחים, כולל הקולגות ל"הישרדות" רועי לולו ואירית רחמים. חליווה, כמו כל כלה טובה, לא תסתפק בשמלה אחת ותחליף במהלך האיוונט שתי שמלות של המעצב ויוי בלאיש. מחיר השמלה, למקרה שתהיתם, הוא 18 אלף שקלים, לפני הנחת סלב. בלאיש יעצב לה גם שמלה שלישית לטקס החינה, שייערך שבעה ימים לפני החתונה ומי שיתקתק פלאשים על האורחים הם חברת people photography.

את ההאני מון יעבירו הזוג במזרח הרחוק, והעובדה שהוריו של החתן גרים בהונג קונג היא סיבה מספיק טובה לקפוץ לבקר. בביזאר: הזוג מתכנן מסיבת רווקים ורווקות משותפת (נו, באמת) ללא זכר לחשפנים וחשפניות. שיער ואיפור טרם נסגר לגברת, אבל החברים מספרים שהיא מתכננת לבקש מרועי לולו לפקח על הנושא.

חליווה סיימה להשתתף בימים אלה בסרט סטודנטים בו היא משחקת בתפקיד הראשי, ולומדת משחק מול מצלמה אצל ניב רז ואולי שטנברג.

וואלה! סלבס מחכה לראות את השמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully