וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מיכל אמדורסקי בדרך לריאליטי על חייה?

יוני פרוים | צילום: אביב חופי

4.8.2011 / 11:10

מיכל אמדורסקי זוממת על תוכנית ריאליטי בכיכובה, ואף החלה לעניין גורמים טלוויזיונים במציאה. "התוכנית של צביקה פיק תהיה קטנה לעומת שלי", היא מבטיחה. וואלה! סלבס חיה בסרט

האם מיכל אמדורסקי, הזמרת והאושייה, הולכת להיות התשובה הישראלית לקים קרדשיאן? אם תשאלו אותה - היא תגיד לכם שהיא מאוד רוצה. לוואלה! סלבס נודע כי האמדורסקית רוקחת תוכנית ריאליטי שתתעד את חייה, ומנסה לעניין גורמים טלוויזיונים במציאה.

מרגלת בלונדינית של וואלה! סלבס ישבה השבוע בקופי שופ תל אביבי, ועל אף שהיא נמצאת בדיאטת דוקאן חריפה שמערפלת את חושיה, הצליחה לקלוט שיחה ערה בין אמדורסקי לבין גורם באחת הזכייניות. הזמרת, שהוציאה לאחרונה את הסינגל "אולי נלך לרקוד עכשיו" מתוך אלבום חמישי, (שנבחר גם לקליפ השבוע בערוץ 24), שטחה במהלך השיחה את מזימותיה: תוכנית ריאליטי שתתעד אותה נון סטופ במצבים הביזאריים אליהם היא נקלעת, ההשקות אליהן היא הולכת והמסיבות בהן היא מסתובבת.

מיכל אמדורסקי. אביב חופי
"החיים שלי מאוד מעניינים". אמדורסקי/אביב חופי

-היי מיכלוש, את רוצה להיום קים K הישראלית?
"זה מעין חלום שלי, ריאליטי על החיים שלי. היו לי מספר פגישות עם זכיינים מערוץ 2 ועניינתי אותם בנושא, ועכשיו אני מחכה לתשובה שלהם. אולי יתגשם לי החלום."

- ומה יהיה מיוחד בתוכנית על החיים שלך?
"הריאליטי יהיה על מה שקורה איתי ביום יום. החיים שלי מאוד מעניינים ודינמיים ואין יום בלי סיטואציות מצחיקות שקורות לי כל הזמן. הריאלטי של צביקה פיק יהיה קטן לעומת הריאלטי על החיים שלי".

- את יודעת שלריאלטי צריך גם חברות...
"תתפלא, אני יודעת שזה לא נראה ככה אבל יש לי חברות קרובות וטובות שמלוות אותי לאורך השנים"

וואלה! סלבס רוצה גם להשתתף בריאליטי, יש מצב להיות חברה שלך לאיזה פרק?

יש לכם הצעות איך לקרוא לתוכנית? בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully