וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר: חייך, אכלת אותה

שירות וואלה! סלבס

1.8.2011 / 11:03

צפו: ג'סטין ביבר מתעללת בנותני שירות קשי יום שמוצבים בדלפקי רשת מזון מהיר, ואז מעלה את הדאחקה לחשבון הטוויטר שלה. וואלה! סלבס לא צחקה. גדעון סער, לטיפולך

נראה לוואלה! סלבס שג'סטין ביבר היא גרופית אובססיבית של אשטון קוצ'ר. אחרת איך תסבירו את הסרטון הבא, בו ביבר עושה "פאנק'ד" לעובדי דלפק קשי יום שמוצבים במסוע של מזון מהיר? מסתבר שהטרנד לדאחקה נקרא קונינג. בגירסה הזו של "פספוסים", את או אתה מזמינים גביע גלידה, מחזיקים אותה מהקצה, לא מהגביע, ואז נוסעים משם לשלום, כשכפות ידיכם מטונפות. ואוו, איזה בידור.

בסרטון שלפניכם, שהעלתה ביבר לחשבון הטוויטר שלה, ניתן לראות את הכוכבת הקנדית כשהיא במושב הקדמי של רכבה, מקבלת גביע גלידה אמריקאית, מחזיקה אותה מהקצפת ומסתלקת כשהזבנית נותרת פעורת פה מהמעשה. בחלקו השני של סרטון הוידאו, ביבר מנסה להיות מתוחכמת אך ללא הצלחה, כשהיא רוכשת מילקשייק בסניף אחד של רשת מזון מהיר, כשאז היא ומכוניתה נעצרות מול דלפק של סניף מתחרה, שם היא דורשת שיחליפו את המוצר הלא טעים שקיבלה.

אחרי ויכוחים ובלבולי מיצי מוח, ביבר יירתה לכיוון נותן השירות: "הלקוח תמיד צודק, לא?" ביבר בחרה שלא להראות לנו את הסוף של המתיחה הזאת. מעניין למה? בחלקו השלישי של הסרטון, שוב מתדפקת ג'סטין על חלון מזון מהיר, מקבלת שני גביעי גלידה, מחזיקה אותם הפוך, מסתלקת מהמקום כשהיא מלכלכת את רכבה ואת ידיה, וכשהיא ושותפה לפשע מצחקקים כשהם דוהרים אל האופק.

לסבוש כאפות כבר אמרנו, נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully