וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: צ'רלי שין ייכנס ל"אח הגדול" באנגליה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

1.8.2011 / 10:48

צ'ארלי שין אולי הפסיד את הדיי ג'וב לאשטון קוצ'ר, אבל אל תדאגו לו: על פי הדיווחים הוא ייכנס בהמשך החודש לאח הגדול הבריטי תמורת 6 מיליון פאונד. וואלה! סלבס נא להתנהג בהתאם

הכוכב הנרקוטי צ'ארלי שין אולי פוטר מתוכנית הטלוויזיה שלו והוחלף על ידי אשטון קוצ'ר, אבל זה ממש לא אומר שהוא הולך להישאר מחוסר עבודה, או לחילופין, מרושש. על פי הדיווחים האחרונים, צ'ארלי שין סגר עסקה שמנמנה במיוחד, במסגרתה הוא יכלא את עצמו למשך חודש בבית "האח הגדול" בבריטניה.

על פי ה"דיילי סטאר" הבריטי, שין קיבל 6 מיליון פאונד (כעשרה מיליון דולר) תמורת השתתפותו בעונת הסלבריטיז של ה"אח הגדול" שתעלה לשידור בחודש אוגוסט ותצולם במשך ארבעה שבועות. מקורב להפקה סיפר: "אף אחד לא ירצה להחמיץ את ההזדמנות לראות ולשמוע את הדברים המטורפים שהוא אומר. זה יהיה בלתי ייאמן, החלום של כל מפיק".

צ'רלי שין. GettyImages
יהיה שמח. צ'רלי שין/GettyImages

מתקצירי הפרקים הקודמים: בינואר השנה, הופסקו צילומי הסדרה של צ'ין, "שני גברים וחצי" בעיצומם אחרי שהכוכב נכנס לגמילה. למרות הריהב, שין המשיך להשתמש בסמים, אלכוהול, נצפה עם כוכבות פורנו ואף יצא למלחמה חזיתית נגד מפיקי הסדרה, וטען שהם לא נותנים לו לחזור וגם לא משלמים לו מספיק כסף (הכוכב ביקש 3 מיליון דולר לפרק, ולא רק 2 מיליון כפי שנהגו לשלם לו). לסיום, הוא טען שהוא "חי על סם שנקרא צ'ארלי שין" ופוטר סופית מהסדרה.

אז האם באמת נזכה לראות את כל הטוב הזה מצולם 24 שעות ביממה? מפיקי הסדרה, בדיוק כמו בארץ, מעוניינים לשמור על אלמנט ההפתעה ולא לאשר או להכחיש אף אחד משמות המתמודדים עד תחילת הסדרה בעוד שבועיים. שמות נוספים ששמם נקשר בעונת הסלבס החדשה של האח הגדול הם הדוכסית פרגי, והמתאגרף לשעבר מייק טייסון.

לוואלה! סלבס יש הרגשה שאם הוא ייכנס לאח הגדול, מנחם בן ייראה כמו ליעוז כהן לידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully