וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של ווינהאוס: היא לא נגעה בסמים ומתה כי הפסיקה לשתות

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

28.7.2011 / 14:04

אביה של איימי ווינהאוס טוען שהזמרת הפסיקה להשתמש בסמים כבר לפני שלוש שנים, ושבתו מתה בגלל שגם הפסיקה לשתות, והגוף שלה נכנס להלם. וואלה! סלבס הולכת לגמילה

מיטש וויינהאוס, אביה של איימי ווינהאוס, טוען לא רק שבתו לא נגעה בסמים כבר שלוש שנים, אלא גם שהיא הפסיקה לשתות אלכוהול לחלוטין שלושה שבועות לפני שנמצאה מתה בדירתה. ווינהאוס טוען כי בתו תכננה להגמל משתייה, אבל במקום להפחית את צריכת האלכוהול בהדרגתיות, היא הפסיקה אותה בבת אחת - מה שהכניס את הגוף שלה למצב של הלם.

"לפני שלוש שנים, איימי השתלטה על התלות שלה בסמים. הרופאים אמרו שזה בלתי אפשרי אבל היא באמת עשתה את זה. היא הייתה נחושה להתמודד גם עם בעיות השתייה שלה, ולא מזמן ציינה שלוש שנים ללא שימוש בסמים", הוא סיפר. "היא באה ואמרה לי: 'אבא, שתיתי מספיק. אני לא יכולה לראות את המבטים של המשפחה יותר".

איימי ויינהאוס. GettyImages
שתתה או לא שתתה? ווינהאוס/GettyImages

לא נעים לנו להיות אלה שמבאסים את ההורים של ווינהאוס עוד יותר, אבל רק כמה ימים לפני מותה נראתה ווינהאוס שותה ג'ין ורד-בול בפסטיבל בלונדון, ביחד עם בת הסנדקות שלה, דיון ברומפילד. אה, וזה עוד בלי שדיברנו על ההופעה השיכורה של בסרביה, שם דידתה על הבמה כשהיא שיכורה ובקושי ממלמלת את המילים של שיריה. האמת על מצב האלכוהול בדמה של הזמרת תיחשף רק כשיגיעו התוצאות של בדיקת הרעלים שנערכה לאחר מותה, שצפויות להגיע בעוד מספר שבועות.

וואלה! סלבס גם לא שותה, היא רק לוקחת שלוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully